שני בתי ספר מרחובות - קרית החינוך דה שליט ובית הספר לוטם- זכו אתמול (שלישי) בפרס חינוך מחוזי בטקס החגיגי לחלוקת פרסי החינוך המחוזיים לשנה זו, שנערך במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל.
הצוותים הנרגשים מבתי הספר שזכו בפרסים קיבלו את הפרס במעמד ראש העירייה, רחמים מלול, מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום ומנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן. את הפרסים העניקה מנהלת מחוז מרכז הגב' עמליה חימוביץ.
1 צפייה בגלריה
חלוקת הפרסים. צילום: דוברת עיריית רחובות
חלוקת הפרסים. צילום: דוברת עיריית רחובות
חלוקת הפרסים. צילום: דוברת עיריית רחובות
ראש העירייה, רחמים מלול: ״אנו גאים בעשייה החינוכית והערכית בעיר רחובות. הזכיה בשני פרסי החינוך השנה היא אינדיקציה נוספת לעובדה כי מערכת החינוך העירונית היא בין הטובות בישראל״.
מ״מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: ״הזכיה היום היא שיא של עשייה יומיומית ותמיכה וליווי צמודים של העירייה לבתי הספר הזוכים ולכל אחד ממוסדות החינוך בעיר. ברכות לצוותים הזוכים ולתלמידים, נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על הרמה הגבוהה של החינוך ברחובות".
אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: ״הזכיה היום היא אות של כבוד לפעילות העירייה בתחום החינוכי. אנו עובדים כל העת מול בתי הספר ואיתם- כדי להעניק להם את התשתית הפדגוגית והפיזית הטובה ביותר עבור התלמידים, והיום אנו רואים את התוצאות".