חלוקת הקרשים למדורות ל"ג בעומר תחל מחר (שלישי) בשעה 12:00, ותימשך שבוע עד לשלישי הבא (מלבד שישי ושבת). החלוקה תיערך במגרש החול בפינת הרחובות גורודיסקי- בגין, במגרש החניה בבית העלמין מרמורק ובמגרש הפתוח מול מרכז וייסגל. במקביל מפורסמת רשימת המגרשים המותרת לקיום מדורות ברחבי העיר.
1 צפייה בגלריה
מדורת ל"ג בעומר. אלכס קולומויסקי
מדורת ל"ג בעומר. אלכס קולומויסקי
מדורת ל"ג בעומר. אלכס קולומויסקי
עיריית רחובות, באמצעות האגף לחזות העיר, תספק השנה קרשי עץ למדורות ל"ג בעומר לתושבי העיר, זאת ביוזמת סגן ראש העירייה, עו"ד יניב מרקוביץ', מחזיק תיק חזות העיר.
מדי יום יפרקו משאיות קרשים במגרש החול הסמוך לבית הקברות ברחוב גורודסקי פינת שד' בגין, במגרש החניה בבית העלמין מרמורק ובמגרש הפתוח מול מרכז וייסגל, כל זאת החל ממחר, יום שלישי, בשעה 12:00. כל מי שירצה להגיע ולקחת קרשים יוכל לעשות כן בשיטת "כל הקודם זוכה". ההורים מתבקשים ללוות את ילדיהם למקום ולסייע להם לאסוף את הקרשים.
"אנחנו שמחים להעניק גם את השירות הזה לתושבי העיר", אומר מרקוביץ' ומסביר: "מדי שנה ילדים ובני נוער מסכנים את עצמם בחיפוש אחר קרשים למדורות באמצעות כניסה לאתרי בניה, עיסוק בקרשים עם מסמרים חלודים, ומעבר כבישים מסוכנים במהלך החיפושים. לכן החלטנו השנה לרכז את חלוקת הקרשים במקום אחד, ולדאוג לאספקה שוטפת של קרשים במשך שבוע. ל"ג בעומר הוא חג נפלא, אך חשוב לצמצם ככל שניתן את הפגיעה בסביבה ולשמור על בעלי החיים. לכן אני קורא לתושבי העיר לקיים מדורות ביחד, על מנת להפחית ככל שניתן את זיהום האוויר".
אחרי איסוף הקרשים הגיע זמן המדורה, להלן רשימת המגרשים המורשים שרק בהם ניתן יהיה להדליק את מדורות ל"ג בעומר:
גבריאלוב פינת הורוביץ
גורודסקי פינת דרך בגין (בחניון הכורכר)
בן ציון פוגל פינת דובנוב (מול המגרשים)
דרך אצ“ל/המנוף
דרך הים (אחרי כיבוי אש)
אלוף פרי, חניון הכורכר (מול הספורטק)
משה סנה (בסוף הרחוב ברחבה)
חבצלת (מול המטווח)
יעקב רייפן (רחבת מגרש הספורט ברזילי)
לוי אשכול פינת הרב דוד ישראל
פדובה פינת דרך הים (מאחורי פדובה 5)
רחבת אתר הפרדסנות (דרך בגין)
שיטה מלבינה (מול אשל)
שער הגיא (מול מס‘ 8)
שמשון צור (ברחבה ליד בית העלמין)
ששת הימים/משה יתום (ברחבה)