זמן רב חיכו תושבי שכונת רחובות החדשה לפארק השעשועים החדש שנבנה ברחוב מקס שיין. מאז שהוקם הפך הפארק לאטרקציה אהובה על משפחות וילדי השכונה, אך לאחרונה הבחינו מבקרים במקום שבריכת הדגים האקולוגית הפכה למוקד משיכה מסוג אחר.
1 צפייה בגלריה
בריכת הדגים ברחובות החדשה | צילום: פרטי
בריכת הדגים ברחובות החדשה | צילום: פרטי
בריכת הדגים ברחובות החדשה | צילום: פרטי
בשעות אחר הצהריים המאוחרות והערב פוקדים את הגן ילדים ללא השגחת הורים, ולהפתעת שאר המבקרים נולד תחביב חדש: ילדים שנכנסים לתוך הבריכה האקולוגית, דורכים על האצות, ומנסים לתפוס את הדגים.
"זו לא פעם ראשונה שאני רואה את זה", מספרת תושבת השכונה. "כבר הייתי פה לפני שבוע, וקרה בדיוק אותו דבר. צעקתי על הילדים שנכנסו לתוך הבריכה, אמרתי להם שיש פה מצלמות של העירייה ושלא יכנסו לבריכה, אבל ברגע שהלכתי, הם המשיכו במעשיהם".
"אני לא מבינה מה הקטע שלהם להיכנס ולהציק לדגים או להרוס להם את האצות אבל אלה ילדים, אז אני לא יכולה להאשים אותם", ממשיכה התושבת, שגם תיעדה את המתרחש, ואומרת: "אני כן מצפה ממי שבנה את הבריכה, או שמי שאמור לפקח עליה, יידאג שזה לא יקרה, שלילדים לא תהיה גישה לדגים או לאצות או בכלל להיכנס לשטח של הבריכה".
מעבר לוונדליזם והפגיעה בדגים, חוששים תושבי האיזור מאסון. "הבריכה פתוחה, אפשר בקלות להיכנס אליה, להרוס, להרוג את הדגים או אפילו לטבוע", מוסיפה תושבת אחרת.
מעיריית רחובות נמסר: "מדובר בפארק חדש שנבנה עבור תושבי השכונה ולרווחתם על ידי חברת אזורים. הפארק נמצא בימים אלה בתהליך של מסירה לידי העירייה שבמסגרתו נבדקים ליקויים. אנו מבקשים מההורים להשגיח על ילדיהם, ולהסביר להם על חשיבות השמירה על הסביבה. נושא הגדר ייבדק לאור התלונה, והאכיפה במקום תוגבר".