לרגל חגיגות יום העצמאות יוקמו ברחובות חמש במות בערב יום העצמאות. מנחת הבמה המרכזית תהיה תושבת העיר, אילנית לוי. בין האמנים שישתתפו יהיו גם גידי גוב, סקאזי, הפרויקט של רביבו, והופעה מיוחדת לילדים. כל הפרטים לפניכם.
2 צפייה בגלריה
עצמאות ברחובות | צילום: דוברות עיריית רחובות
עצמאות ברחובות | צילום: דוברות עיריית רחובות
עצמאות ברחובות | צילום: דוברות עיריית רחובות
אירועי יום העצמאות (רביעי ה-8.5) ייערכו בחמישה מוקדים ברחבי העיר:
בבמה המרכזית בגן המייסדים יופיעו גידי גוב, הפרוייקט של גיל ויין, להקות הזמר של בימת הנוער רחובות ולהקות המחול "הדרי רחובות", בהנחיית תושבת העיר, השחקנית ומנחת הטלוויזיה - אילנית לוי. בהמשך הערב יהפוך הגן למסיבת נוער ענקית עם סקאזי, DJ GEZER וחיות במה עם דיג'יי טל אלון.
בבימת החניון העליון של גן המייסדים, יעלו תחילה כוכבי הילדים "נתי הגעתי הופעתי" ו"שוקולוקו וחברים" ולאחר מכן, תעלה הלהקה האותנטית של הקהילה האתיופית - אנסמבל "עד יבוא", גם הם מרחובות.
בבמה החסידית, הממוקמת בהרצל 152, יככבו ישי לפידות ו"מועצת השירה היהודית", אלי קליין בליווי שאול כהן ותזמורתו, ועוד זמרים חסידיים בני העיר - אריאל קנדאבי, בן עשור ועוד.
בבמה הים תיכונית הממוקמת בהרצל פינת הרשנזון, יופיעו הפרויקט של רביבו, גל סינואני, בוזוקי גרוב (דיוניסוס תאודורו), גם הוא בן העיר, מושיקו מור ונתי לב. את הערב ינחה משה ענקי.
בבמת הזמר העברי הממוקמת ברחבת יד לבנים יופיעו דורית ראובני, דני רובס מי שגדל בעיר, הזמרת שרי והמוסיקאי הרחובותי העולה - אלעד טרי. את הערב ינחה הזמר טל סונדק.
2 צפייה בגלריה
חוגגים עצמאות ברחובות | צילום: דוברות עיריית רחובות
חוגגים עצמאות ברחובות | צילום: דוברות עיריית רחובות
חוגגים עצמאות ברחובות | צילום: דוברות עיריית רחובות
החגיגות יימשכו גם במוצאי עצמאות עם קבלת הפנים המסורתית של ראש העירייה, רחמים מלול, בה יוענקו אותות הוקרה לחיילים מצטיינים בני העיר. ההופעה המרכזית תהיה של הזמר והיוצר חנן בן ארי.
גם השנה במסגרת תקצוב מופעי יום העצמאות, דאגו בעירייה ובחברה העירונית לבחור באופן מחושב את האמנים שיופיעו במימון הקופה הציבורית, כאשר הכלל המנחה הוא עד 50 אלף שקל לאמן. דגש חשוב נוסף עליו מקפידים ברחובות הוא לאפשר לאומנים בני ותושבי העיר את החשיפה לקהל הרחב.
ראש העירייה רחמים מלול: "חגיגות יום העצמאות ברחובות יהיו מגוונות ושמחות, ואני גאה על כך שברחובות עיר התרבות יש במה – תרתי משמע- למנעד של טעמים מוזיקליים. תושבות ותושבי רחובות מוזמנים לחגוג איתנו את יום העצמאות למדינה".
על כך הוסיף חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות ואמר: "השקענו מחשבה רבה ומשאבים רבים על מנת להעמיד מספר אירועים ביום העצמאות, כך שהמבחר עשיר וגדול לבחירת תושבי העיר. אני מזמין את כולם להשתתף באירועים וליהנות מהתרבות בעיר הזו- ביום העצמאות".