אל בית משפט השלום בראשון לציון הגיע השבוע חשוד במקרה אלימות כנגד בת זוגו. במהלך הארכת המעצר התברר כי האיש הגיע לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה בגין אלימות מצדה, אך לאחר שהשוטרים התקשרו אליה כדי לברר מה העניין התהפכו היוצרות והמתלונן הפך לחשוד באיומים עם סכין.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: Shutterstock
צילום המחשה: Shutterstock
צילום המחשה: Shutterstock
המקרה אירע בלילה שבין יום שבת לראשון, אז הגיע לתחנת המשטרה בראשון לציון האיש כדי להגיש תלונה על בת זוגו, ולא בפעם הראשונה.
האיש טען בפני החוקרים כי אשתו תקפה אותו באלימות. השוטרים התקשרו לאישה כדי לשמוע את גרסתה, ואז שמעו ממנה כי היא זו שהותקפה על ידי בעלה, אשר אף איים עליה בסכין.
בעקבות הדברים עוכב הגבר לחקירה ובסיומה הובא להארכת מעצר בעניינו בבית המשפט. במהלך הדיון התברר כי אירוע האלימות התרחש בעקבות ויכוח על מיקום מתלה הכביסה בבית. מנגד טען הבעל כי בכל פעם שהוא מגיש תלונה נגד אשתו, זו נסגרת בלי שנעשית בדיקה מעמיקה לגביה.
"מדובר בסכסוך בין בני זוג, אלא שהפעם בת הזוג היא זו שאינה מגישה את התלונה אלא החשוד עצמו מגיש את התלונה ומגיע לתחנה, בת הזוג מאותרת באמצעות הטלפון והופ, מתהפכות להן היוצרות וממתלונן הוא הופך לחשוד", אמר עורך דינו של החשוד ורמז כי מדובר על אפליה בגין העובדה שמדובר בגבר.
עורך הדין ביקש לשחררו את החשוד בתנאי הרחקה אך בית המשפט פסק כי עליו להישאר במעצר שבמסגרתו יעבור הסתכלות. יום לאחר מכן הובא החשוד לבית המשפט בשנית, אז החליטה מחלקת התביעות במשטרה לבקש לשחררו בתנאי הרחקה מאשתו למשך 15 יום, והוא שוחרר.