1 צפייה בגלריה
מעצר החשוד (צילום: ארכיון משטרת ישראל)
מעצר החשוד (צילום: ארכיון משטרת ישראל)
מעצר החשוד (צילום: ארכיון משטרת ישראל)
בתוכניות הטלוויזיה הפושעים אך פעם לא שוכחים לנגב טביעות אצבע, להסתיר את פניהם ולהעלים ראיות שיקשרו אותם לזירת הפשע. אך המציאות מתנהלת ככל הנראה באופן קצת יותר רשלני.
על פי כתב אישום שהוגש בבית המשפט, תושב האיזור (36), נכנס לפני כחודש לחניון בתל אביב לאחר שחיבל בשער של המקום, ניגש לקופה שבעמדת הקבלה וגנב ממנה 50 שקל.
לאחר מכן התגנב הנאשם למשרדי ההנהלה דרך החלון וגרם לאי סדר, שם ככל הנראה חיפש כסף נוסף או חפצים בעלי ערך.
בשלב מסוים, ככל הנראה התייאש מהחיפוש והתיישב בכיסאו של המנהל, ועל מנת להרגיש ממש בנח אף נגס בתפוח שהונח על שולחנו והשאיר אותו שם.
למחרת כשגילו העובדים כי המקום נפרץ הם מיהרו להגיש תלונה במשטרה ואף למסור את צילומי האבטחה שתיעדו את הגנב הרעב בפעולה. כיוון שמדובר בעבריין בעל מספר הרשעות קודמות שעומדת כנגדו תקופת מאסר על תנאי, השוטרים זיהו אותו במהירות ויצאו לעצור אותו.
כשאחד מהשוטרים זיהה את הנאשם ברחוב הוא ביקש ממנו תעודת זהות, הנאשם סרב ומסר לשוטר שם לא ברור. השוטרים חשו כי הוא משקר, עצרו אותו וזיהו אותו באמצעות תעודת הזהות שהייתה ברשותו.
בדירתו נמצאו הבגדים שלבש בזמן השוד ונעלים שתואמות את הסימנים שהשאיר במשרד ההנהלה אך הפריט שהכריע את הכף וזיהה אותו באופן חד משמעי היה דווקא דגימת דנ"א שבוצעה וזיהתה אותו כאדם שנגס בתפוח שהושאר על שולחן המנהל.
לאחרונה הוגש נגדו כתב אישום בגין פריצה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו וכבר בהארכת המעצר הציגה המשטרה את העדויות הרבות שקושרות את הנאשם למקרה.