המקרה בחניון בית החולים התרחש השבוע, אך עדויות נוספות מלמדות שאין זה המקום היחיד שבו התרחש אותו תסריט. במקרה הנוכחי הגיעה תושבת איזור רחובות לביקור ב'קפלן'. בשטח החניון, פנה אליה אדם שהציג עצמו כנהג הסובל מתקלה טכנית ברכבו. החזות האמינה, הג'יפ השחור ומספר הטלפון שנתן לה, הפילו אותה בפח, ורוקנו את ארנקה. קרה גם לכם?
2 צפייה בגלריה
הכניסה לחניון ל'קפלן' |צילום: אביגיל קדם
הכניסה לחניון ל'קפלן' |צילום: אביגיל קדם
הכניסה לחניון ל'קפלן' |צילום: אביגיל קדם
המקרה עלה לראשונה בקבוצה סגורה ברשת החברתית, ובעקבותיו סיפרה האישה ל"מיינט רחובות":
"נסענו אני ואימי ל'קפלן' לבקר את אחי וגיסתי שילדה. ביציאה מבית החולים לכיוון הרכב, עצר אותנו מישהו שביקש לדעת אם יש לנו במקרה שמן מנוע ברכב. אמרתי לו שאבדוק, ותוך כדי הוא סיפר לנו שהוא תקוע עם הרכב כי הוציא את הרכב מטיפול, ושכחו לסגור לו את הפקק של השמן, כך שהכל נזל החוצה. הוא אמר שאין עליו אשראי, ובתחנת דלק לא מסכימים לעשות לו עסקה מרחוק".
2 צפייה בגלריה
חניון 'קפלן' | צילום: אביגיל קדם
חניון 'קפלן' | צילום: אביגיל קדם
חניון 'קפלן' | צילום: אביגיל קדם
האיש סיפר שהוא גר באשדוד ולא יצליח להגיע הביתה. "הבן אדם נראה אמין ביותר, לא חשדתי לרגע. אמא שלי הוציאה 100 ש"ח שהיו לה בארנק ואני 40 ש"ח שהיו עליי והבאנו לו. הוא עשה לאמא שלי צלצול-ניתוק לנייד, והבטיח שיחזיר כל שקל מחר", היא מספרת, ומוסיפה: "מאז הטלפון שלו לא זמין. הוא ניצל את טוב הלב שלנו ונעלם. נפלנו בפח".
ברגע שסיפור המקרה עלה לרשת החברתית התגובות מיהרו לזרום. עשרות אנשים סיפרו שאירוע דומה קרה גם להם במקומות שונים באיזור רחובות. הנקודות המרכזיות שעלו מהתלונות: חניון 'קפלן', קריית עקרון, פארק המדע ברחובות והסופרלנד בראשון לציון. שימו לב והיו עירניים.
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "הנושא המתואר בפנייתך אינו מוכר במשטרה".