עובדת זרה המועסקת אצל קשישה מאזור רחובות, טוענת כי הפכה ללעג בקרב חברי קהילת העובדים הזרים בגלל עובדת אחרת, שהחליטה לפגוע בשמה הטוב והפיצה עליה שמועות שהיא עוסקת בזנות. בעקבות זאת הגישה העובדת תביעה בטענה לפגיעה בשמה הטוב.
1 צפייה בגלריה
הושפלה. | shutterstock
הושפלה. | shutterstock
הושפלה. | shutterstock
המטפלת, אישה בשנות ה־40 לחייה, הגיעה לארץ ממדינה בדרום אמריקה כדי לפרנס את משפחתה שנותרה באמריקה, ובכל חודש היא נוהגת לשלוח אליהם כסף.
האישה, כך היא מעידה על עצמה, הפכה במהלך השנים לדמות מוכרת ומובילה בקרב קהילת העובדים הזרים ממדינות דרום אמריקה, ונהגה לערוך אירועים שונים שריכזו את כל חברי הקהילה והפכה אותה למגובשת. לטענת העובדת, הכל היה טוב עד שבשנה האחרונה החליטה עובדת אחרת לפגוע בה בשל מחלוקת שהיתה ביניהן.
לטענתה, בחודשים האחרונים היא נהגה לספר כי העובדת מסתובבת בלילות בתחנה המרכזית ושם מספקת שירותי זנות לעובדים הזרים שמתגוררים בקרבת מקום ובשכונות דרום תל אביב.
האישה טוענת כי לפתע התברר לה כי מדברים מאחורי גבה ואנשי הקהילה שלה חושבים שהכסף שהיא מרוויחה ושולחת למשפחתה אכן מגיע מעבודה בזנות.
יתרה מכך, טוענת האישה, אותה עובדת מכפישה יצרה קשר עם חברים מארץ מוצאה וסיפרה להם שהיא עובדת בישראל בזנות ולא בטיפול בקשישים כפי שהם חושבים.
השמועה היתה כה מבוססת, שגם עובדים חדשים שהגיעו לארץ חשבו שמדובר ביצאנית ולא בעובדת סיעודית.
בעקבות מסכת השקרים שפגעו בשמה הטוב, לטענתה, החליטה העובדת להגיש לבית משפט תביעה בגין לשון הרע. התביעה, בסך 70 אלף שקל, ממתינה כעת לכתב ההגנה של הנתבעת.