2 צפייה בגלריה
אייל גולן| צילום אמיר מאירי
אייל גולן| צילום אמיר מאירי
אייל גולן| צילום אמיר מאירי
בתחילת השבוע פרסמנו כאן על היוזמה העירונית לקיים מופע הוקרה לזמר הרחובותי, אייל גולן, והסערה שעוררה היוזמה.
בין המתנגדים למופע הייתה חברת המועצה, יעל בק, ובנוסף הפיץ המתמודד למועצת העירייה, הרן יקיר, עצומה הקוראת לא לקיים את המופע. מנגד טען יו"ר וועד העובדים בעירייה, רמי מדהלה, שצריך לפרגן לזמר המקומי, וחבר המועצה, אביב איטח, הפיץ במקביל עצומת תמיכה בזמר ובמופע.
על שתי העצומות חתמו, עד כה, כמה מאות תושבים, כאשר כל צד מביע את דעתו בסוגיה.
תפנית מפתיעה בעלילה התרחשה אמש (ד') כאשר יקיר הופתע לקבל מכתב מעורך דינו של גולן, ובו התראה לפני תביעה בגין לשון הרע. במכתב התבקש למחוק את העצומה, לפרסם התנצלות, ולשלם לזמר פיצויים בגובה 300,000 ש"ח.
עוד נטען במכתב שיוזם העצומה פעל לפגוע בפרנסתו של גולן וכי הפרסום כולל "עובדות כוזבות ומצגי שווא".
2 צפייה בגלריה
הרן יקיר| צילום פרטי
הרן יקיר| צילום פרטי
הרן יקיר| צילום פרטי
יקיר טוען שמדובר במכתב השתקה. "אני לא מרגיש שאני יכול לשתוק כשאני יודע שמשהו לא בסדר", הוא אומר ל"מיינט רחובות", ומוסיף: "אני לא נרתע מהמכתב. איומים בתביעות סרק לא ימנעו ממני להמשיך בעשיה. אני סמוך ובטוח שרוב רובם של התושבים יסכימו איתי שיש דברים הרבה יותר חשובים להוציא עליהם את כספי המיסים שלנו, כמו ניקיון העיר ותחזוקת הניקוז".
עוד הוא טוען כי "המופע המתוכנן הוא עלבון לכל אישה וילדה בעיר. גולן מתנהל באופן שראוי לגינוי, והזמנתה של עיריית רחובות את גולן להופיע על במות העיר מראה לכולנו מה עמדתה בנוגע לזכויות נשים".
מחברת 'ליאם הפקות' נמסר בשמו של הזמר: "אנו לא נבהלים מנסיון להלך אימים נגדנו ומהדיווח לתקשורת כי שלחנו מכתב מעורך דין. אייל גולן מעריך ומכבד את עיריית רחובות, עיר הולדתו ומוקיר את היוזמה של העירייה לקיים את המופע לרווחת תושבי העיר.
"אנו בטוחים שרבבות מתושבי העיר יהיו שמחים ומאושרים לשמוע הופעה בלתי נשכחת של אייל גולן עם הלהיטים המוכרים והאהובים מכל הזמנים. אנו רק מבקשים להזכיר לכמה יפי נפש שלפני כחמש שנים אייל גולן יצא חף מפשע ומעולם לא הואשם, המשטרה והפרקליטות סגרו באופן נדיר את התיק בתוך שלושה חודשיים בלבד, והוכח שהמתלוננות העידו עדות שקר.
"אנו דוחים בשאט נפש כל ניסיון נלוז לעלות את הסיפור מחדש לגרום עוול לאדם חף מפשע. צר לנו כי גורמים בעלי אינטרסים פוליטיים מנסים לחבל באירוע, אולם אנו סמוכים ובטוחים כי ניסיונותיהם יעלו בתוהו והמופע יתקיים כמתוכנן".
מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "במסגרת תוכנית האירועים העירונית בכל קיץ, אני מביאים הופעה של אמן משמעותי. במסגרת זו נבחנת האופציה, לצד הצעות אחרות שהועלו להופעות של זמרים אחרים. טרם התקבלה החלטה בעניין״.