המשטרה חזרה בה לאחרונה מאישום נגד צעיר תושב אזור רחובות שנטען כי השתתף בקטטה אלימה. עם חברו, שהואשם יחד איתו, הגיעה המשטרה להסדר טיעון, לפיו ירצה שישה חודשי עבודות שירות.
המקרה שבגינו הואשמו השניים אירע בתום מסיבה שהסתיימה בשעת בוקר מוקדמת. כמה צעירים נכנסו לכלי רכב שחנה בשטח עפר ונסעו לתחנת דלק הנמצאת על הכביש המחבר בין יבנה למחלף שורק. באותה שעה עצר כלי רכב נוסף בתחנה, וממנו יצאו שני הצעירים כשאחד מהם אוחז בחגורה. "הוא צעק עלינו: 'אתם דפקתם לי את האוטו וברחתם, תוך כדי שהוא נותן לנו מכות עם החגורה", מסר אחד המתלוננים לחוקרי משטרת רחובות את גרסתו על שאירע. "הייתי כולי דם, אז ניסיתי להתגונן. הוא ניסה לזרוק עליי כיסא, ואני גם תפסתי כיסא כדי להגן על עצמי".
אחד הנאשמים טען מצדו, כי כשהגיע לרכבו בתום המסיבה הבחין במכה בטמבון האחורי. "החברים שלנו סיפרו לנו מה היה, ואני וחבר נוסף החלטנו להסתובב עם הרכב כדי לאתר את הרכב הפוגע. כשהגעתי לתחנה הם התכוונו לברוח ושם התחילו חילופי מילים, אלימות מילולית הדדית. אחד מהם אמר 'תיזהר יש פה כיסאות', ואני לא זוכר איך התפתחה הקטטה", מסר בעדותו.
כאמור, במסגרת ההליך המשפטי נסגר התיק באשמת תקיפה וגרימת חבלה וכן באיומים וחבלה במזיד בכלי רכב נגד הנאשם הראשון, לאחר שהתברר כי לא היו מספיק ראיות כדי להרשיעו. לגבי הנאשם השני, הגיעו הצדדים להסדר טיעון שבמסגרתו הוא ירצה חצי שנת עבודות שירות, בנוסף למאסר על תנאי ותשלום קנס כספי.
עו"ד דוד טובול, פרקליטם של שני הנאשמים, מסר בתגובה: "אירוע שהחל ב'פגע וברח' התפתח לקטטה אלימה ששני הצדדים לקחו בה חלק. נשים לב לעובדה שאחד הנאשמים נפצע קשה בראשו כתוצאה מהטחת כיסא. לגביו, המדינה הפעילה שיקול דעת וחזרה בה מכתב אישום חמור. לגבי חברו, המדינה הסכימה להסדר טיעון שקול לאור העובדות וכלל הראיות שנפרסו לעיני בית המשפט והתביעה, באשר לאירוע, שבו הצדדים עשו שימוש בתקיפה הדדית ובאלימות".