כספרית סניף הדואר ברחוב גבריאלוב בשכונת קריית משה ברחובות נאשמת שביימה יחד עם אחדים מבני משפחתה שוד שבמהלכו גנבה כ־15 אלף שקל מקופת הסניף.
בכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בעיר מתואר כיצד בין החודשים מאי-ספטמבר אשתקד לקחה הכספרית מהקופה בסניף הדואר הקטן סכומי כסף הנעים בין 300 ל־1,000 שקלים, והעבירה אותם לבן זוגה. על פי כתב האישום, בחלק מן הפעמים בן זוגה של עובדת סניף הדואר היה מגיע לסניף בעצמו ודורש ממנה כספים, שאותם העבירה לו.
על פי כתב האישום, בתחילת אוקטובר 2014 תוכנן להתבצע בסניף הדואר שוד, שאותו ביימה הנאשמת, בשנות ה־20 לחייה, ובו היו מעורבים גם בן זוגה, אחיו ואחיה של הנאשמת שעבד איתה באותו הסניף. אחיו של בן זוגה של הנאשמת הגיע לסניף לבוש בגדים ארוכים וחובש כובע לראשו. על פתק שהכין מראש ואותו הציג לנאשמת נכתב "זה שוד", והנאשמת העבירה לידיו 6,000 שקלים. אחיה של הנאשמת העביר לה 9,000 שקלים נוספים מהקופה, והיא מסרה אותם לידי אחיו של בן זוגה. אחיו של בן הזוג הכניס את שטרות הכסף למעטפה ומיהר להימלט מהסניף. לאחר מכן התקשרה הנאשמת לזכיינית סניף הדואר וסיפרה לה על השוד, כביכול, שבוצע זה עתה במקום.
מיד אחרי קבלת הדיווח הגיעה הזכיינית לסניף מלווה בשוטר, אולם כבר בזמן גביית העדויות מהמעורבים במקום, כולל יתר הנוכחים שהיו בסניף, החלו לעלות סימני שאלה לגבי האירוע ונסיבותיו. בתחילה סיפרה הנאשמת על מקרה שוד קלאסי כביכול, שבמהלכו נתקלה באיש שהסתיר את פניו ודרש ממנה כסף, אך יותר ויותר פרצות וסתירות בנסיבות האירוע החלו להעלות ספקות בקרב אנשי מחלק חקירות שפלה, שנעזרו אף בתמונות ובסרטונים שנלקחו ממצלמות האבטחה המותקנות בסניף.
בתום החקירה הוחלט על הגשת כתב האישום נגד כספרית סניף הדואר באשמה של קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה בידי עובד וכן ידיעה כוזבת על עבירה מסוג פשע. במשטרה בוחנים עדיין את חלקם של יתר המעורבים, ביניהם בן זוגה של הנאשמת, אחיו וכן אחיה של הנאשמת, וסביר להניח שיוגש גם נגדם כתב אישום המקשר אותם לשוד המבוים שאירע בסניף הדואר.