תושב רחובות נאשם כי נהג באלימות פיזית ומילולית באשתו ואף השפיל אותה. על פי כתב האישום שהוגש נגדו הוא היה מטיח בה מילים כמו, "רוסיה מסריחה", "בהמה", ועוד שלל כינויים פוגעניים.
בנוסף, הוא היה אוסר עליה לצאת לעבודה, ואף בוחן את הרגלי האכילה שלה. הוא מנע ממנה לאכול דברי מתיקה, תוך שימוש במילים, 'את שמנה, תפסיקי לאכול'.
על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום ברחובות, אחד מהרגליו המגונים של הבעל היה לשחרר לעבר אשתו נפיחות בתום הארוחה ולומר לה: "מה את רוצה? זה האוכל שלך, תריחי את זה, זה רוח הקודש שהכנת".
על פי כתב האישום, ההשפלות שעברה האישה היו רק חלק ממסכת האלימות שנקט כלפיה הבעל. הוא היה חובט בה באגרופיו וגורם לה לשטפי דם בידיים. באחד המקרים, כך נטען באישום, התפתח בין השניים ויכוח הנוגע לקניות ב'סופר', שבמהלכו אמר הנאשם לאשתו: "רוסיה מטומטמת, חמורה, נמאס לי ממך, תשתקי. רק אני קונה פה, אני בעל הבית ואני מחליט, אם תדברי יותר מדי אני פשוט אזרוק אותך מכאן". בהמשך הוא ירק לעברה והמשיך לאיים עליה.
במקרה אחר, נטען כי הבעל איים על אשתו לבל תפנה למשטרה, על רקע האלימות שהוא נוקט כלפיה. "אם תספרי למישהו את תראי דם, יש לי עורכי דין ויש לי הרבה כסף וקשרים במשטרה, אני יכול לעשות מה שבא לי ואת אפס", אמר ודרך בחוזקה על רגלה.
כתב האישום מייחס לבעל עבירות של תקיפת בת זוג הגורמת חבלה של ממש, וכן איומים.