בת 27 דימתה פריצה לבית הוריה המתגוררים במושב הסמוך לרחובות, בשתי הזדמנויות שונות, וגנבה מהם תכשיטים וכסף. במשטרה קשרו בין שני המקרים ולאחרונה הוגש נגדה כתב אישום המייחס לה עבירות של ידיעה כוזבת על עבירה מסוג פשע וגניבה.
מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום ברחובות עולה, כי לא ברורות הנסיבות שהובילו את הבת לגנוב מהוריה בשתי הזדמנויות שונות, אולם דובר בתרגיל עוקץ שאותו תיכננה מראש, בכדי לארגן לעצמה סיפור כיסוי להיעלמותם של תכשיטים וכסף רב מהבית.
על פי כתב האישום, האירוע הראשון התרחש בנובמבר 2013 בשעת צהריים, בעת שהנאשמת נכנסה לבית על מנת לדמות פריצה שכביכול בוצעה במקום. היא ניגשה לחדר השינה של הוריה ונטלה כסף מזומן ותכשיטים, בעוד אחותה, שאינה קשורה לעניין, המתינה לה ברכב מחוץ לבית.
היא שמה את התכשיטים והכסף בתיק שבו הצטיידה מבעוד מועד, יצאה מהבית וסיפרה לאחותה על ה"פריצה" שאירעה כביכול בבית ההורים. השתיים ניגשו יחד לתחנת המשטרה ברחובות על מנת להגיש תלונה בנושא.
דבר לא עורר את חשדם של ההורים בנוגע לבתם, כאשר גילו שתכשיטים בשווי של 20 אלף שקל ו־4,000 שקלים במזומן נעלמו מחדר השינה שלהם. כעבור שנה, כך על פי כתב האישום, הגיעה הבת לבית הוריה ולקחה את מפתחות הרכב של אמה. מהמושב עשתה הנאשמת את דרכה לפארק המדע ברחובות, החנתה את הרכב והלכה לעיסוקיה.
באותו הזמן הגיעה האם לביתה, גילתה כי רכבה נגנב, ומיהרה להתלונן על כך במשטרה. ביום למחרת ניגשה הנאשמת בעצמה לתחנת המשטרה, שם מסרה הודעה לפיה אלמוני התקשר אליה ומסר לה שרכבה של אמה נמצא ברשותו ועל מנת לקבל אותו הוא דורש סכום של 30 אלף שקל במזומן.
מאחר ומדובר בשני אירועים משמעותיים שהתרחשו בפרק זמן של שנה האחד מהשני, החשדות וסימני השאלה שהופיעו עם האירוע הראשון הלכו והתחזקו, ובמשטרה החלו לקשור את הקצוות בין שני האירועים.
הצטלבות הגרסאות בפרשה והתעמקות בחקירה הובילו את חוקרי המודיעין והבילוש בתחנה לעלות על סתירות שנמצאו בין הגרסאות. הפאזל סביב הבת החשודה הלך והושלם, והשבוע הגישה שלוחת תביעות מרכז במשטרה כתב אישום נגד הבת, המייחס לה עבירות של ידיעה כוזבת על עבירה מסוג פשע וגניבה. מועד הקראת האישומים נגד הבת עדיין לא נקבע, אולם כפי שעולה מרשימת עדי התביעה, האולם שבו יתקיים הדיון יהיה מלא בבני משפחה וקרובים, שינסו להבין מה הוביל את הבת לגנוב מהוריה במספר הזדמנויות שונות.