רגע של נחת ניתן אמש (ב') לאביבית שאער מרחובות, אשר איבדה לפני קצת יותר משלוש שנים את חמשת ילדיה ובעלה בשריפה שהסעירה את המדינה, כשהיא מכניסה ספר תורה לעילוי נשמתם של משפחתה.
אביבית שאער, שמשפחתה נספתה, התחתנה הבית החדש של אביבית שאער
האירוע בו נכחו בין היתר גם ראש העירייה, רחמים מלול, סגנו, מתן דיל, חבר המועצה שי קזיוף ואחרים התקיים בבית הכנסת 'אוהל ישראל'. את התרומה לספר התורה אספו תלמידותיה של שאער מאולפנת צביה, בו היא מלמדת. כזכור, הטרגדיה של שאער השאירה בהלם מדינה שלמה, כשכשל חשמלי הוא זה שגרם לקצר ולשריפת המבנה בו שהו הילדים בגילאי שנתיים עד 11. לאור מצבה הנפשי הקשה לא הצליחה שאער לעמוד על רגליה במהלך ההלוויה שנערכה בעיר.
מעטים מבין מכריה וקרוביה לא שיערו כי גם לאחר האסון הכבד שפקד את משפחתה, היא תוכל להישאר חזקה, כששנתיים לאחר מכן, בדצמבר 2013 היא נישאה לאלימלך מחרבי, אותו הכירה כשהגיע לנחמה בביתה, לאחר מות משפחתה. כאמור, הערב היה עוד אירוע חגיגי ומרגש במיוחד עבור שאער, כשהיא מתכבדת להכניס ספר תורה לבית הכנסת.
"כל טקס הכנסת ספר תורה הוא מרגש ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בסיפורה של אישה שחרב עליה עולמה ונראה כי בצעדים איטיים היא מנסה ומצליחה להתרומם ולהמשיך הלאה", אמר אחד מהנוכחים שהיו בטקס אותו הנחה חבר מועצת העיר לשעבר, שאול ליבי.