סיפור אהבה עם סוף טרגי: רגע אחד של חוסר שיקול דעת בכביש, כך חושדים במשטרה, גרם לסופו העצוב של סיפור האהבה בין משה לרויטל, שהיו אמורים להתחתן בקרוב.
2 צפייה בגלריה
רויטל סמאי
רויטל סמאי
רויטל סמאי
(צילום: פרטי)
משה זאייאמר משדרות חשוד כי גרם לתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 40 בה נהרגה ארוסתו רויטל סמאי. מעצרו הוארך בשישה ימים ומיוחסות לו בין היתר עבירות של נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בשכרות, המתה בקלות דעת וחבלה ברשלנות.
"במקום לעמוד איתה מתחת לחופה הוא ליווה אותה בדרכה האחרונה בבית העלמין", אמר מכר של השניים.
זאייאמר וסמאי, בשנות ה-30 לחייהם, היו אמורים להינשא בחודש נובמבר הקרוב. סמאי למדה במחלקה לשיווק טכנולוגי במכללת ספיר ועבדה בחנות דלתא בשדרות. זאייאמר, במקור מאשקלון, עבר להתגורר בשדרות יחד עם ארוסתו. "הם תכננו להתחיל לחלק את ההזמנות", סיפר מקורב לבני הזוג. "רויטל הייתה בחורה חייכנית, חמד של ילדה וכולם אהבו אותה".

2 צפייה בגלריה
נהיגה פרועה
נהיגה פרועה
"צורת נהיגה לא חוקית"
(צילום ארכיון)

קראו גם:

התאונה הטרגית אירעה ביום שישי האחרון. על פי החשד ניסה זאייאמר לעקוף שני כלי רכב וחצה קו הפרדה רצוף. עוד נטען כי הוא המשיך בנסיעה בניגוד לכיוון התנועה עד שפגע חזיתית ברכב שהגיע ממולו. במכונית השנייה נסע מפקד מרחב נגב במשטרה, תנ"צ נחשון נגלר, שהיה בדרכו לחופשה עם משפחתו.
חובשי מד"א שהגיעו לזירה מצאו את סמאי (30) לכודה במכונית ללא דופק וללא הכרה. הם ביצעו בה פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה. שישה פצועים בדרגות שונות פונו לבית החולים וקיבלו טיפול רפואי.
זמן קצר לאחר מכן נעצר זאייאמר בחשד לגרימת התאונה. תחילה הוא הכחיש כי נהג במכונית אך מאוחר יותר חזר בו והודה.
בדיון להארכת מעצרו טען נציג המשטרה: "מדובר בתאונה קשה ומורכבת לחקירה. ברגע שהתחיל קו הפרדה רצוף היה על החשוד לבלום ולחזור לנתיב ממנו הגיע. צורת הנהיגה שלו בקלות דעת אינה חוקית".
סניגורו של זאייאמר, עו"ד תאמר אסדי, טען כי אין אינדיקציה לכך שהוא נהג תחת השפעת אלכוהול. לגרסתו, זאייאמר עקף שני רכבים כחוק בקו לא רציף כשלפתע הגיע רכב מולו. "אני סבור שמדובר בתאונה בלתי נמנעת", אמר הסניגור.
השופט האריך את מעצרו של זאייאמר בשישה ימים וקבע כי קיים חשד סביר שביצע את העבירות המיוחסות לו.