שנה חדשה התחילה, ויש דברים שתושבי רחובות רוצים שיתחדשו. מה תושבי רחובות מרגישים שחסר להם בעיר? יצאנו לבדוק וגילינו שחוץ מחוף ים, שלצערנו אי אפשר להוסיף לעיר, יש כמה דברים שהעירייה, היזמים ומקבלי ההחלטות, בהחלט צריכים לקחת בחשבון ולפעול לשינוי המצב. שימו לב מה התושבים ביקשו.
4 צפייה בגלריה
גן המייסדים רחובות
גן המייסדים רחובות
גן המייסדים רחובות
(צילום: אבי מועלם)

בית מרקחת שפועל עד שעה מאוחרת

מדובר בנושא שנידון לעתים תכופות בקרב תושבים, בעיקר בקבוצות הפייסבוק המקומיות ואין ספק שמדובר בסוגיה חשובה לתושבי העיר. כיום, בית המרקחת שפתוח עד השעה המאוחרת ביותר הנו בית המרקחת של הסופר פארם בקניון רחובות שפועל עד השעה 23:30 ביום יום, ובמוצ"ש עד חצות. מה עושה מי שחייב תרופה באמצע הלילה? נוסע לראשון לציון, שם יש בית מרקחת פתוח עד השעה 1:00 או מחפש בפייסבוק תרופות מאנשים שנשארו ערים.
4 צפייה בגלריה
מכון ויצמן. התחליף לפארק
מכון ויצמן. התחליף לפארק
מכון ויצמן. התחליף לפארק
(צילום: אבי מועלם )
פארק רחב ידיים
בערים רבות, גם אצל שכנותינו, נבנו פארקים גדולים ומושקעים, לעיתים ממש במרכז העיר. ברחובות התושבים מצביעים על כך שזה לא קיים. לנו אמנם יש גבעות ושדות ליד העוקף המזרחי, אך האם אפשר להשוות את זה לפארק פרס בחולון והפארקים הגדולים ברעננה, מודיעין ובראשון לציון. רבים מתושבי העיר היו רוצים לראות פארק כזה מוקם בעיר. היום הם נאלצים להסתפק בביקור במכון ויצמן המטופח.
4 צפייה בגלריה
החנייה בפארק המדע
החנייה בפארק המדע
החנייה בפארק המדע
(צילום: אבי מועלם)
חניה במרכז העיר
שוב חוזר הניגון, אבל מדובר בבעיה ששנים רבים לא נפתרה וזו התלונה שחזרה על עצמה הכי הרבה פעמים בקרב התושבים ששאלנו! תושבי רחוב הרצל בפרט, אזור הרכבת ופארק המדע ושכונות מרכז העיר סובלות ממצוקת חניה שלא נפתרת ואולי רק הולכת ומעמיקה ככל שהשנים עוברות. ישנם לא מעט חניונים שמרוויחים מהתופעה, אבל מדוע, שואלים התושבים, גם בעיר מגורנו אנחנו נדרשים לשלם בקביעות על חנייה?

מתקני חבלים לילדים

בערים רבות בארץ כבר הוקמו פארקים בהם מתקני עץ וחבלים, אך ברחובות טרם הוקם פארק מהסוג הזה, ותושבים רבים תוהים מדוע, ומציבים כמקור השוואה את פארק פרס בחולון או מתקני החבלים בטיילת בתל אביב. יש לציין כי אמנם הוקמו מתקני אקסטרים בגן המייסדים אך תושבי העיר מבקשים - פארק חבלים ועצים רחב ידיים, ואם אפשר - מוצל.

מזרקות מים מהרצפה

אמנם ציפור לחשה לנו שבקרוב הן כבר יתחילו לפעול, אבל אנחנו בהחלט מחכים להן בקוצר רוח. מזרקות מים מהרצפה כבר יש בכל עיר, וגם ילדי רחובות רוצים להשתעשע בחינם בקיץ אחר הצהריים, קרוב לבית.
4 צפייה בגלריה
פארק פרס בחולון. מפחיד בלילות
פארק פרס בחולון. מפחיד בלילות
פארק פרס בחולון. רוצים גם ברחובות
(צילום: קובי קואנקס)

קפה גן סיפור

מה שעובד בערים רבות יכול לעבוד גם בגן המייסדים – קפה גן סיפור, בית קפה צמוד לגן שעשועים ובתוך פארק מוצל, שם הורים יוכלו לשבת וללגום קפה ולהביט בילדים שלהם משחקים.

פארק מים עם מגלשות

אם כבר אז כבר – למה אין פארק מים עם מגלשות ברחובות? פארק מים כמו ימית 2000 או שפיים, היה משמח מאוד את תושבי העיר. אז, עיריית רחובות, למה לא בוייסגל? או בכל מקום אחר, בחודשי הקיץ החמים פארק מים יהיה תוספת מבורכת לרחובות.
לעדכונים - חדשות רחובות