פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד תושב רחובות (39) בגין ניסיון להטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15 וניסיון מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14. יחד איתו נאשמו עוד שבעה גברים מרחבי הארץ בניסיון הטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15.
1 צפייה בגלריה
"הנערה ניסתה לברוח וצעקה"
"הנערה ניסתה לברוח וצעקה"
המחשה
(shutterstock)
קראו גם >>
על פי כתבי האישום, שהוגשו ע"י עו"ד עידית ענתבי-אלמוג, בין דצמבר 2018 לינואר 2019 ניהלה משטרת ישראל חקירה יזומה שמטרתה מאבק בתופעת הפדופיליה ברשת האינטרנט.
במסגרת החקירה, הונחה שוטר להירשם באתר אינטרנט בשם "טוטאל צ'אט", להציג עצמו כילדה בת 13 בכינויים שונים ולנהל בשמה צ'אטים עם הפונים אליה. השוטר נדרש לא ליצור כל קשר מיוזמתו, כי אם להשיב לפניות של גברים מבוגרים ולעבור להתכתב עם הפונים ביחידות לבקשתם בלבד.
הנאשם תושב רחובות ושבעת הנאשמים האחרים, כל אחד בהתאם למפורט בכתבי האישום, יצרו קשר עם השוטר, אשר הציג עצמו במסגרת חדרי הצ'אט כקטינה בת 13. הם ניהלו עם "הקטינה" התכתבויות בעלות אופי מיני ברור ובוטה, הכוללות תיאורים ארוטיים ופירוט של מעשים מיניים שברצונם לבצע בה ומעשים שברצונם שהיא תבצע בעצמה.
הנאשמים שלחו "לקטינה" הודעות חוזרות ונשנות המתמקדות במיניותה וכן הצעות בעלות אופי מיני, כל זאת תוך שהם מודעים באופן מלא לגילה ולהיותה תלמידת בית ספר
לכל העדכונים - חדשות רחובות