תושבים מרחובות והסביבה שנאלצו להגיע בימים האחרונים לאתר הפרדסנות ברחובות כדי לבצע בדיקת קורונה ב"דרייב אין", טוענים שהדרך למתחם לא מתאימה לכל רכב, ובטח לא למי שלא מכיר את האזור.
2 צפייה בגלריה
הדרך לאתר הפרדסנות
הדרך לאתר הפרדסנות
הדרך לאתר הפרדסנות
(צילום: אביגיל קדם)
"באתי עם תעודה של נכה ולא נתנו לי להיכנס, השומר היה מאוד נחמד ואמר לי לנסוע שני רמזורים קדימה לבית העלמין שאני לא מכירה, כי אני לא תושבת רחובות, ושם שומר אחר אמר לי לנסוע בשביל עפר ארוך מאוד, של כמה קילומטרים בחול ובבורות עם שומרים שעומדים באמצע השטח ומכוונים אותך", מספרת תושבת האזור שהגיעה אתמול לבדיקה. "לא כל רכב מתאים לכזו נסיעה, מצאתי את עצמי נוסעת בחול ועפר בדרך שלא נגמרת ואז עומדת עוד ארבעים דקות כדי לבצע את הבדיקה", היא מספרת.
(צילום: אביגיל קדם)
קראו גם:
רחובות הפכה צהובה ורבים מתושבי העיר והסביבה מספרים שהתורים במתחם הבדיקות ארוכים במיוחד, בדומה למצב ברוב חלקי הארץ. "עמדנו שעה וחצי והגענו ממש מוקדם בבוקר כשפתחו", מספרים תושבי העיר שהגיעו למתחם אתמול (שלישי). "הבודקים ממש נחמדים, אבל ההמתנה מייגעת, הנסיעה גם מטורפת בשביל העפר, למה בכלל סגרו את הכניסה שהייתה?".
בדיקה של מיינט רחובות במקום מעלה כי לנכים ישנה כניסה דרך פארק המדע, על כביש אספלט והעובדים במקום מאשרים כי ניתן להיכנס משם וככל הנראה היה מדובר על אי הבנה. שביל העפר ארוך במיוחד, שלושה מכוונים תנועה שיושבים במיקומים שונים בדרך מכוונים אל האתר והיציאה היא לקצה כביש העוקף באזור אולם האירועים שמיים כחולים.
בעירייה מסבירים כי בימים האחרונים, בשל עליית שיעור התחלואה בעיר ועל מנת להקל על העומסים, העירייה הסדירה את התנועה מחדש והכניסה לאתר היא דרך בית העלמין גורודסקי. "מתחם הבדיקות באתר הפרדסנות מופעל על ידי מפקדת אלון של פיקוד העורף", נמסר. "עיריית רחובות פועלת מול פיקוד העורף על מנת לתגבר עוד ועוד את מצבת הדוגמים במקום- למרות מחסור ארצי בתחום, לרווחת תושבי העיר הבאים להיבדק".
2 צפייה בגלריה
הדרך לאתר הפרדסנות
הדרך לאתר הפרדסנות
הדרך לאתר הפרדסנות
(צילום: אביגיל קדם)
חשוב לציין כי ניתן לערוך בדיקות קורונה גם במקומות הבאים:
קופת חולים מאוחדת הוסיפה עוד שעת דיגום לקורונה החל מאתמול ועד להודעה חדשה: שעות הדיגום הינן בין 13:30-19:00, ברחוב בנימין 12 (בנין המעבדה).
קופת חולים מכבי מבצעת בדיקות בתיאום תור מראש, בסניף סמילנסקי (סמילנסקי 27). בימים א - ה, בין השעות 12:00-16:00 וביום ו בין השעות 08:00-11:00
קופת חולים כללית מבצעת השבוע דיגום בתיאום תור בלבד במרפאת פלמח בעיר: רביעי 8:00-9:30 ו-16:30-21:00. חמישי 8:00-9:30 ו-12:30-15:30. שישי 8:00-12:00.
כל העדכונים - חדשות רחובות