למה רחובות: "נולדתי וגדלתי כאן, באותה שכונה שבה אני גרה היום. אני דור שלישי לרחובותים והילדים שלי הם כבר דור רביעי. מעבר לקרבה למשפחה שלי אני אוהבת את העיר בזכות המגוון הרחב של המגזרים והקהילות, שמוכיח שאפשר לחיות יחד בשלום, גם אם מדי פעם מתעוררת מחלוקת".
1 צפייה בגלריה
צופית גולן
צופית גולן
צופית גולן
(צילום פרטי)
קראו גם:
אז בבית הספר: "ביסודי למדתי ב'תחכמוני', באותו בית ספר שאימי למדה בו וברבות הימים גם ילדיי. זכיתי להיות יו"ר הנהגת ההורים למשך 5 שנים. בתיכון למדתי ב'אמי"ת', שהיה אז תיכון מעורב לבנים ולבנות. גם כיום עולה מצד הורים בחינוך הממ"ד בעיר צורך בבית ספר על יסודי מעורב".
פגישה בהזמנה: "הייתי רוצה לפגוש את הספורטאית הפראלימפית פסקל ברקוביץ. הדרך שבה היא עברה וצמחה, מתוך הטראומה הגדולה שהיא חוותה, מעוררת השראה בעיניי".
תוכניות לסופ"ש: "אני מברכת על השקט והשלווה שהשבת מעניקה לנו. אני נהנית לבלות את אותה בזמן איכות עם המשפחה שלי, לשחק עם הילדים, לקרוא, לנוח, ולצבור כוחות מחודשים לשבוע חדש".
ספר לשבת: "'טיוטה של אושר' שכתב נעם חורב. כמעט בכל שיר שלו יש משהו שנוגע, משהו שמדבר אלי".
המקום שלי: "קולנוע חן - בילדותי הוא היה הקולנוע היחיד בעיר ומקום מפגש של ילדים ונוער מכל המגזרים והגילאים".
תיבת ההצעות: "נגישות נגישות ועוד פעם נגישות - כמי שמתניידת בכיסא גלגלים וכחברה בקהילה נגישה רחובות, אני נתקלת לצערי לפחות פעם ביום במכשולים שאינם מאפשרים לי להתנהל במרחב הציבורי. אין ספק שנעשתה כבר דרך ארוכה בנושא, אבל אנחנו עדיין רחוקים מאוד ממצב שיאפשר לאנשים עם מוגבלויות חופש במרחב הציבורי".
מה חדש: "בכל המקומות בהם אני פועלת אני משתדלת לקדם הכלה, פתיחות וקבלה. 'האחר הוא אני' זו לא סיסמה. כל אחד מאיתנו הוא 'אחר' כשהוא נמצא במקום שלא כולם כמוהו. על כל אחד מאתנו לקבל כל 'אחר', להתחשב בו ולתת לו מקום שווה בין שווים".