משרד האנרגיה צפוי להגיש בקשה לקבלת צו סגירה מנהלי לתחנת הדלק "ליפז אנרגיה" הממוקמת ברחוב הגלגל 17 שברחובות. דגימת בנזין שנלקחה השבוע מהתחנה נמצאה כלא תקנית.
1 צפייה בגלריה
מהלו בדלק
מהלו בדלק
דלק לא תקני
(צילום: shutterstock)
דגימת בנזין, אשר נלקחה ביום שלישי ה–13.7.21 על ידי מפקחים מטעם מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה מתחנת הדלק "ליפז אנרגיה", הממוקמת ברחוב הגלגל 17 שברחובות, נמצאה כלא תקנית.
קראו גם:
הדגימה הועברה לבדיקת מעבדה בה התקבלו תוצאות המעידות על כך שהבנזין בתחנה זו אינו עומד בתקן הנדרש. לאור זאת, הודיע נציג מינהל הדלק והגז למנהלי התחנה כי עליהם להפסיק את שיווק הבנזין במידית עד להחלפת המלאי והזמנת בדיקת מעבדה. יש לציין כי גם ב-4.5.21 נדגמו דגימות של בנזין לא תקני מהתחנה.
עוד נמסר ממשרד האנרגיה שבעלי התחנה הוא הבעלים של תחנת "ליפז אנרגיה" בבאר שבע, שגם אותה ביקש המשרד לסגור בשל מכירת דלק לא תקני.
לאור ממצאים אלו, ולאור העובדה שמדובר באותם בעלים של תחנת הדלק "ליפז אנרגיה" בבאר שבע, שגם אותה ביקש המשרד לסגור בשל עבירות חוזרות ונשנות של מכירת דלקים לא תקניים, צפוי להגיש המשרד בקשה לקבלת צו סגירה מנהלי לתחנת הדלק שברחובות.
אגף הפיקוח במשרד האנרגיה דוגם את מלאי הדלקים השונים בתחנות הדלק ברחבי הארץ באופן קבוע, ופועל על מנת להבטיח כי הדלק שנמכר לצרכנים הינו איכותי ותקני.
איזה תחנות דלק נוספות אינן עומדות בתקן? בדקו כאן
לעדכונים - חדשות רחובות