תושב האזור נאשם במעשה מזעזע של תקיפת שכנתו. לאחר ששתה לשוכרה, הוא ניסה להשליך אותה ממחלון דירתה. חייה ניצלו בזכות השכנים שלא נותרו אדישים והזעיקו משטרה.
2 צפייה בגלריה
גרר אותה בשיערה ברחבי הבית
גרר אותה בשיערה ברחבי הבית
גרר אותה בשיערה ברחבי הבית
(המחשה: שאטרסטוק)
על פי כתב האישום, שהוגש השבוע בבית משפט השלום ברחובות, הצעיר התגורר בשכנות למתלוננת ברחוב הרצל, והיו ביניהם יחסי ידידות. לילה אחד בחודש אוגוסט אשתקד, הגיע האיש לביתה של המתלוננת כשהוא מחזיק בקבוק אלכוהול בשעת לילה מאוחרת ואמר לה: "הלילה אני הולך למות".
מיד לאחר מכן קם, התקרב לכיוונה והחל לחנוק אותה. בתגובה היא נשכה אותו בידו והוא צעק ואיים עליה: "היום זה היום האחרון שלי, הלילה אנחנו הולכים למות".

קראו גם:

הוא גרר אותה בשיערה ברחבי הבית, נכנס איתה למקלחת ופתח את החלון בעוד היא זועקת לעזרה. בהמשך הוא משך אותה בידו, פתח את החלון ואמר לה שישליך אותה החוצה. האישה בתגובה תפסה חזק את האסלה ומנעה ממנו לממש את איומו, אך הוא משך בשיערה בחוזקה.

2 צפייה בגלריה
תקף ללא סיבה
תקף ללא סיבה
"הלילה אנחנו הולכים למות"
(צילום: שאטרסטוק)

שכנים ששמעו את זעקותיה התקשרו למוקד 100 של המשטרה ושוטרים הגיעו למקום ושמעו מתוך הדירה זעקות: "הוא מנסה להרוג אותי, הוא מנסה להרוג אותי". הם פרצו את הדלת בכוח לאחר שהנאשם ניסה להשתיק אותה בכך ששם יד על פיה וסירב לפתוח את הדלת, אך השוטרים פרצו בכוח את הדלת והיא נסה החוצה.
כעת הוא מואשם באיומים, בהיזק לרכוש במזיד ובתקיפה הגורמת חבלה של ממש.