תושב רחובות כבן 30, שבעברו הודה והורשע בעבירות של הפצת והחזקת חומר פורנוגרפי, נתפס לאחר שיצר קשר עם קטינות ברשתות חברתיות, על אף שנאסר עליו לגלוש באינטרנט.

2 צפייה בגלריה
התחיל עבודה חדשה בבית קפה
התחיל עבודה חדשה בבית קפה
התחיל עבודה חדשה בבית קפה
(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
בזמן שמשפטו מתנהל, הוא החל לעבוד באחד מבתי הקפה המוכרים בעיר.
השבוע נערך דיון בעניינו לקראת גזר דינו שיינתן בחודש הבא. במסגרת הדיונים, ביקש עו"ד אלירן אשכנזי מטעם הפרקליטות, להשית עליו חמישה חודשי מאסר בדרך של עבודות שירות: "לנאשם הרשעה אחת בגינה נדון לשלושה חודשי עבודות שירות. זו ההרשעה שלאחריה הוצא צו הפיקוח.
"הנאשם הודה ונטל אחריות. מדובר בהרשעה ראשונה שלו בעבירות האלה, ומנגד אנחנו כן רואים לנגד עינינו את ריבוי ההפרות, ולכן נבקש להטיל עליו עונש של חמישה חודשי מאסר בעבודות שירות, מאסר על תנאי וקנס".
סנגורו של הנאשם, עו"ד איתי בן נון, טען כי צו הפיקוח פג בזמן שנתפס לכאורה, וביקש להמתיק את עונשו: "מדובר בהפרות טכניות. לנאשם אין עבר פלילי מעבר למה שהוא עומד לדין כרגע. הנאשם עובד מזה 17 שנים בתחום המסעדנות כמלצר, וכרגע התחיל עבודה חדשה בבית קפה.

2 צפייה בגלריה
טלפון נייד מחשב נייד - תמונת פייסבוק
טלפון נייד מחשב נייד - תמונת פייסבוק
יצר קשר עם קטינות ברשתות חברתיות
(צילום המחשה: shutterstock)

"הוא חי כרגע, במיוחד בתקופת המלחמה, אצל סבו, כיוון שאין לו ממ"ד בדירה השכורה שלו. הוא מתמודד די לבד עם המצב הנוכחי ועם הבעיות המשפטיות הנוכחיות, ואני אבקש בשל המצב הנוכחי להתחשב לקולא בעונשו של הנאשם.

קראו גם:

"אני סבור שמתחם הענישה הוא ברף התחתון - חודשיים עד 12 חודשים, אבל בנסיבות שונות ניתן לסטות ממתחם הענישה ולגזור על הנאשם מאסר על תנאי בלבד".
הנושא טרם הוכרע, והנאשם יגיע לדיון נוסף.