פרקליטות מחוז מרכז הגישה אתמול (ראשון) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד גבר ואישה בני 29 מראש העין ורחובות, שנעצרו לפני למעלה משבועיים בחשד שהבריחו לישראל כ-20 ק"ג של סמים קשים.
1 צפייה בגלריה
מזוודה
מזוודה
מזוודה
(צילום המחשה: shutterstock)
כזכור, לפני כשבועיים הותר לפרסום כי היחידה ללוחמה בפשיעה שפלה בשיתוף יחידת הבילוש 747 של מרחב נתב"ג, עצרו גבר מראש העין ואישה מרחובות עם נחיתתם בארץ, כשברשותם כמות גדולה של סמים קשים במשקל של כ-20 ק"ג.
הם נעצרו בעקבות פעילות ממוקדת של בלשי המשטרה מיחידה 747 במרחב נתב"ג שכללה מעקב ותצפית אחר החשודים עם נחיתתם בארץ, דרך המעבר בביקורת הדרכונים ועד לשלב איסוף המזוודות שבה עפ"י החשד הבריחו את הסמים ארצה.
בהמשך הם הועברו לחקירה במשרדי היחידה ללוחמה בפשיעה מרחב שפלה ולאחר מכן מעצרם הוארך מעת לעת עד שאתמול הוגש כתב אישום נגד השניים.
קראו גם:
מכתב האישום עולה כי בתאריך ה-24 במאי הם טסו יחד מישראל לפריז, וכארבעה ימים לאחר מכן הם חזרו שברשותם סמים מסוכנים מסוגים שונים.
כך למשל, במזוודה שנשאה את שמו של תושב ראש העין נמצאו בין היתר 10 ק"ג קטמין ובסך הכל בשתי המזוודות נמצאו 20.36 ק"ג סמים מסוכנים מסוגים שונים. כעת הם מואשמים בייבוא סם מסוכן בצוותא.
כל העדכונים - חדשות רחובות