מיהם האלמונים ששוברים מראות ומנקבים צמיגים ברחבי רחובות? תושבים רבים מתלוננים לאחרונה על תופעה הולכת וגוברת של ונדליזם לילי המופנה כלפי כלי רכב ברחבי העיר.
1 צפייה בגלריה
נזק של אלפי שקלים
נזק של אלפי שקלים
נזק של אלפי שקלים
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
בסוף השבוע האחרון התעוררו תושבי שדרות חן כדי לגלות כי מראות רבות של כלי רכבם ניזוקו, וחלקן "רק" קופלו.
"ראיתי פוסט בפייסבוק שבו נאמר ששברו לכולם את המראות", מספרת תושבת הרחוב. "ירדתי מהר למטה וראיתי שהתעסקו לי עם המראות בשני צדדי הרכב, אבל למזלי הפעם לא שברו כלום.
זו לא הפעם הראשונה שזה קורה, בתקופה האחרונה יש תחושה של החמרה בנושא, ולא רק אצלנו. יש לי משפחה שגרה ברחוב גוש עציון שקרה להם בדיוק אותו הדבר לפני כמה שבועות".
יעקב בכר, תושב העיר, מספר שגם ברחוב ארלוזורוב התרחש ונדליזם במכוניות לאחרונה, ולדעתו מדובר באותה החבורה שמסתובבת בכל העיר.
"בארלוזורוב, ממה שראיתי, הם פשוט ניקבו צמיגים של כמה מכוניות, אבל אני יודע גם על רחוב לוי אשכול, שם קרה דבר דומה עם המראות. זו אותה חבורה של משועממים, כנראה הם נוסעים עם האופניים החשמליים שלהם ברחבי העיר וכל פעם בוחרים נקודה אחרת שבה אפשר להרוס למישהו את הרכב. מדובר בנזק של אלפי שקלים אם לא יותר, ואנשים לא סומכים על המשטרה. מה הם יעשו? הרי לדברים יותר גדולים הם לא באים, אז לשבר של מראה במכונית?".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכנו לא מוכרת לנו תופעה של ונדליזם כלפי רכבים כפי שמצוין בפנייה. עם זאת, בתחנה מתנהלת חקירה בעקבות שתי תלונות שהתקבלו על ניסיון לפריצת רכבים באיזור המדובר".