משפחה מרחובות ביקשה לחזור לארץ לאחר שהות של שנתיים בארצות הברית. כלבת המשפחה היתה אמורה לשוב עימם ארצה, אך לטענתם הם נאלצו לוותר על טיסתם ולהישאר עם הכלבה בחו"ל, לאחר שהווטרינר שהיה אמור לסדר עבור הכלבה את האישורים כשל במשימתו.
1 צפייה בגלריה
כלב עצוב
כלב עצוב
אישור חסר
(צילום המחשה: shuttersotck)
קראו גם:
בני המשפחה, כך נטען בתביעה שהגישו, פנו לחברה וטרינרית המתמחה בתחום זה, שילמו סכום של 280 דולר ומילאו אחר כל ההוראות אליהן נדרשו, בין היתר לדאוג לכל המסמכים הרפואיים של הכלבה. מנגד, התחייבה החברה לעדכן את חברת התעופה ולדאוג לאישור הווטרינרי הישראלי להכנסת הכלבה לישראל.
כמה ימים לפני הטיסה קיבלה המשפחה הודעה כי כל האישורים הועברו, אך למרות זאת, ביום הטיסה, בעוד הם מנסים לבצע צ'ק אין, נודע להם שהאישור הווטרינרי חסר.
בני המשפחה לא הורשו לעלות על הטיסה ללא האישור ונאלצו לדחות אותה בכמה ימים, כשהם נשארים עם הכלבה מאחור. לטענתם, בימים הללו נאלצו לשכור רכב בתעריף גבוה, להנפיק אישור חדש של השירות הווטרינרי האמריקני להוצאת הכלבה מתחומי ארה"ב ולבצע בדיקות קורונה חדשות, כמו גם לממן דלק ומזון לימים הנוספים.
המשפחה דרשה פיצוי מהחברה הווטרינרית, אך זו הציעה פיצוי של 1,000 דולר בלבד, פחות מחצי מסכום הנזק שנגרם לבני המשפחה לטענתם.
לאחר שהגיעו למבוי סתום מול החברה החליטו לתבוע אותה בבית המשפט לתביעות קטנות ברחובות וביקשו מבית המשפט להשיב להם את כספם במלואו.