תושב נס ציונה בשנות הארבעים לחייו זוכה מכתב אישום שהוגש נגדו. הסיבה: המתלונן ואחותו הסתירו סרטון אשר תיעד את האירוע.
2 צפייה בגלריה
אלימות בכביש
אלימות בכביש
אלימות בכביש
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
מחלקת התביעות של משטרת רחובות הגישה כתב אישום חמור נגד תושב האזור בו ייחסה לו תקיפה שגרמה לחבלה חמורה בעקבות ויכוח בכביש בשל תאונת דרכים. כתב האישום מתאר ויכוח בכביש בין המתלונן לבין הנאשם באשר לחלקו של הנאשם בתאונה ובתגובה היכה הנאשם את המתלונן במכת אגרוף אשר גרמה לשברים בשיניו.
הנאשם טען לכל אורך הדרך כי הותקף על ידי המתלונן וכי פעל מתוך הגנה עצמית. כמו כן, מתחילת הדרך מסר הנאשם כי אחותו של המתלונן, שהייתה נוכחת באירוע, תיעדה את כולו והעבירה סרטונים ערוכים למשטרה.
הנאשם, באמצעות עורך דינו, אביחי חג'בי, ביקש במהלך המשפט להורות על תפיסת הנייד של המתלוננת, ובית המשפט דחה את הבקשה בטענה כי "הזכות לפרטיות של העדה גוברת על זכותו של הנאשם להליך הוגן".

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
טען שפעל מתוך הגנה עצמית
(צילום המחשה: ניצן ינקו)

מחלקת התביעות של משטרת רחובות זימנה את המתלונן ואחותו לעדות בבית המשפט. במסגרת שלב ההוכחות עו"ד חג'בי חקר את המתלונן ואחותו. במהלך החקירה עלו סתירות רבות בין הגרסאות של השניים ואחות המתלונן אף הודתה כי תיעדה את האירוע ובכללו את אופן תקיפת המתלונן על ידי הנאשם. עם סיום חקירת המתלונן ואחותו בבית המשפט, הודיעה יחידת התביעות של משטרת רחובות, כי היא מבקשת לחזור מכתב האישום בשל הראיות אשר עלו במסגרת החקירה הנגדית.

קראו גם:

עו"ד חג'בי: "מתחילת הדרך טענתי כי המתלונן ואחותו שיקרו בחקירתם ואף הסתירו ראיות שיש בכוחן לזכות את מרשי. לצערי טענותיי נדחו, אולם לאחר החקירה הנגדית, הבינו במחלקת התביעות כי לא ניתן לתתן אמון בגרסתם ובהגינותם".