במוצאי השבת שעברה נתלו לאורך רחוב הרצל ברחובות (בכניסה הצפונית לעיר) דגלי ישראל לצד דגלי גאווה בשבוע שבו מתוכננת להתקיים צעדת הגאווה והשיוויון, אך כעבור מספר שעות כבר השחיתו עבריינים את הדגלים.
2 צפייה בגלריה
הדגלים שנתלו והושחתו
הדגלים שנתלו והושחתו
הדגלים שנתלו והושחתו
(צילום: פרטי)

חשוב לציין, כי לאחר שנים רצופות שבהן יצאה חברת המועצה איטל בציר אלשיך בקריאה ודרישה לראש העיר לשעבר לתלות דגלים בטיעון של 'אם גאווה אז עד הסוף', זה לא קרה, והשנה לראשונה שבוע לפני קיום המצעד נתלו הדגלים בתיאום עם מחזיק תיק תרבות, סגן ראש העיר שוקי קרומר.
אלא שכאמור הדגלים הושחתו שעות ספורות לאחר שנתלו, וברשתות החברתיות הופץ סרטון שבו נראים בני נוער מטפסים על הרמזורים ותולשים אותם.

קראו גם:

לדברי סגן ראש העירייה שוקי קרומר, "עם קבלת הסרטון פניתי למוקד העירוני 106, לאגף התחזוקה של העירייה שישוב ויתלה דגלים במקום שבו הוסרו הדגלים ובנוסף, פנינו למשטרת רחובות ולמפקד תחנת רחובות באמצעות אגף הבטחון. חברת מועצת העיר מגי סלע וגר אף הגישה תלונה באופן אישי למשטרה".
עיריית רחובות גינתה את המעשה ורואה בחומרה רבה את המקרה. "העיר רחובות תמיד הייתה ותמיד תהיה עיר של פלורליזם, סבלנות וסובלנות בה יש מקום לכל אחת ואחד", נמסר מהעירייה ושם הוסיפו כי, "אגף התחזוקה בעירייה יתלה שוב את הדגלים במקומות בהם הוסרו ובנוסף הועברה פנייה למשטרת רחובות כדי לבדוק את הנושא באופן מיידי".

2 צפייה בגלריה
הדגלים שהושחתו
הדגלים שהושחתו
הדגלים שהושחתו
(צילום: פרטי)

קרומר הוסיף: "חברי רשימת רחובות חופשית והעומדת בראשה – איטל בציר אלשיך, מגנים בכל תוקף ודוחים בשאט נפש התנהגות נלוזה זו. ברחובות, הקהילות השונות תחיינה זו לצד זו, ונעשה הכל על מנת שחברי וחברות קהילת הלהט"ב יחיו בעיר בתחושת ביטחון אישי".
הסיעה מזמינה את התושבים להזמין דגלי גאווה חינם. מסורת שהחלה בציר אלשיך לפני ארבע שנים ונמשכת עד גם היום.