בשעות הלילה המאוחרות שבין שלישי לרביעי פרצה שריפה ברחוב מילר ברחובות וגבתה את חייה של אחת הדיירות בבניין. בין כוחות השיטור וההצלה הגיעה לזירה ניידת השיטור העירוני ובה הפקח יוסי ברוק עם השוטר העירוני הלל, וכן ניידת סיור עם שוטר ומתנדב.
לאחר שסייע בפינוי הדיירים ונפגע משאיפת עשן, יוסי ברוק פונה לטיפול נמרץ ולאחר מכן להתאוששות ולמחלקה פנימית.
1 צפייה בגלריה
יוסי ברוק בבית החולים
יוסי ברוק בבית החולים
יוסי ברוק בבית החולים
(צילום: עיריית רחובות)
קראו גם:
"הגענו ראשונים למקום", סיפר הבוקר. "המטפל של הדיירת שנהרגה היה מחוץ לדירה וניסינו להיכנס כדי להוציא אותה, למרות העשן הכבד במקום. בינתיים הגיעו למקום הכבאים שהמשיכו במאמצי ההצלה והתחילו בכיבוי האש במקביל. אני והשוטרים התחלנו בפינוי הדירות, פיניתי כמה וכמה דירות וכשסיימתי, סייעתי לכבאים במאמצי הכיבוי עם הצינורות הכבדים. כשיצאתי החוצה הרגשתי קושי בנשימה והתחלתי להשתעל ללא הפסקה. פינו אותי לטיפול נמרץ בהתחלה, אבל התאוששתי ועכשיו אני במחלקה הפנימית.
איך אתה מרגיש?
"יש לי עוד קצת קושי בדיבור ובנשימה, אבל יהיה בסדר. העיקר שהצלחנו לסייע לתושבים ולהציל אותם. צר לי שלא הצלחנו להציל את הדיירת שנהרגה בשריפה. כולם דואגים לי פה, אבל אם הייתי צריך, הייתי עושה את זה שוב. זה התפקיד שלי ולזה בדיוק הכשירו אותי– לסייע לתושבים, בפרט כשהם זקוקים לעזרה".
בבית החולים קפלן טופל שוטר מהשיטור העירוני שנפצע קל משאיפת עשן ושוחרר, וכעת מאושפז שם שוטר נוסף שנפצע קשה.
למקום הגיעו אמש גם שתי עובדות סוציאליות מהאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, שמלוות את בני המשפחה של האישה שנספתה.
ראש העיר, רחמים מלול: "זהו אירוע מצער מאוד, וליבנו עם בני משפחתה של התושבת שנספתה, זיכרונה לברכה. אנו שולחים להם את תנחומינו מקרב לב ונמשיך ללוות אותם. אנו מאחלים רפואה שלימה לשוטרים ולפקח שנפצעו באירוע, אשר עשו הכל על מנת לסייע באירוע הזה. שוחחתי הבוקר עם הפקח יוסי ברוק, והבעתי את הערכתי הגדולה על תפקודו באירוע יחד עם חבריו, ואיחלתי לו רפואה שלימה".
כל העדכונים - חדשות רחובות