אישה שהגיעה לבית משפט השלום ברחובות לדיון בעניין בקשה שהגישה לבית המשפט לצו הרחקה מבן זוגה לשעבר, טענה בתחילה שהוא מאיים עליה והיא זקוקה להגנה. כאשר עלתה לדיון מול השופטת טענה שיצאה עם הגבר בשנת 2017 ומאז לא הייתה עימו בקשר, ואף טענה שהיא לא יודעת מה הוא רוצה ממנה כעת.
1 צפייה בגלריה
סוגרת את הבית כדי להימנע מהתדרים
סוגרת את הבית כדי להימנע מהתדרים
סוגרת את הבית כדי להימנע מהתדרים
(אילוסטרציה: shutterstock)
כאשר בית המשפט בירר את טענותיה, אמרה האישה שהגבר מאיים עליה באופן עקיף באמצעות תקשור. לטענתה בתקשור הוא אומר לה שהיא תמות, שהוא יתקוף אותה ויהרוג אותה ולטענתה ראתה אותו מסתובב בתוך ביתה. כשהשופטת שאלה אותה מדוע כתבה שהוא מאיים עליה בבקשה, אמרה האישה שהוא לא כתב לה שום איום, שלא דיבר איתה, אלא שלח לה מכות ברק. "אני יושבת בבית ומקבלת מכות הלם", טענה וסיפרה שהגיעה למצב שהיא סוגרת את כל הבית כדי לא לקבל את התדרים שהוא שולח לה. לדבריה היא חיה בפחד, ובפעם האחרונה שעבדה הוא גם עבד במקום והיא חשה שהיא נמצאת תחת מעקב.
לדבריה היא לא יכולה לחיות בביתה באופן רגוע בשל המצב, והפעם האחרונה שנתקלה בו באופן אישי הייתה בשנת 2019. השופטת קבעה בהחלטתה שכיוון שלא היה כל אקט פיזי שיש בו אלמנט מטריד או מאיים ועם כל ההבנה לחששותיה, אין מקום לתת את הצו המבוקש ודחתה את בקשתה.
כל העדכונים - חדשות רחובות