נבדקים ומתחסנים לפני שחוזרים ללימודים ברחובות: משרד החינוך ומד"א יוצאים במבצע נוסף לחלוקת ערכות לבדיקת אנטיגן לילדים בגילאי 3-12 לקראת החזרה ללימודים לאחר חגי תשרי. מתחם חיסונים לילי יפעל השבוע בעיר.
2 צפייה בגלריה
מתחסנים במתחם החיסונים הלילי האחרון
מתחסנים במתחם החיסונים הלילי האחרון
מתחסנים במתחם החיסונים הלילי האחרון
(צילום: עיריית רחובות)
תלמידים בגילאי 3-12 יתבקשו להיבדק לפני החזרה ללימודים באמצעות ערכת בדיקת אנטיגן ביתית ופשוטה שתחולק ע"י מד"א במהלך חול המועד סוכות ואיסרו חג.
החלוקה תבוצע ע"י מד"א ותתקיים בחופשת חול המועד ואיסרו חג סוכות:
רביעי (22.9), חמישי (23.9) וביום רביעי (29.9) בין השעות 16:00-22:00
וביום שישי (24.9) בין השעות 09:00-13:00
בכל המועדים הנ"ל החלוקה תתבצע בשלושה מוקדים : במתנ"ס חוויות קריית משה (רח' קלמן גבריאלוב 20), מתנ"ס חוויות שוויץ המדע (רח' סירני 52) ומתנ"ס חוויות רחובות החדשה (רח' קרוננברג 1).
בתחנות החלוקה ההורים יתבקש להזדהות באמצעות הצגת תעודת זהות שבה מופיע ספח ובו מספר הזהות של הילד/ה, או באמצעות כרטיס קופת חולים של הילד/ה. ההורים מוזמנים לממש את זכאותם לקבלת ערכת אנטיגן, ללא עלות, באתר מד"א בקישור.
את הבדיקה יש לבצע ביום רביעי (29.9), ערב לפני החזרה ללימודים מחופשת הסוכות.
2 צפייה בגלריה
מתחסנים במתחם החיסונים הלילי האחרון
מתחסנים במתחם החיסונים הלילי האחרון
מתחסנים במתחם החיסונים הלילי האחרון
(צילום: עיריית רחובות)
לאור ההצלחה, מתחם חיסונים לילי נוסף ייפתח בחול המועד סוכות.
המתחם יפעל ביום חמישי (23.9), בין השעות 17:00-23:00 בהיכל הספורט ע״ש אוסי וזוהר (רח' סירני 52) במתחם יינתנו חיסון ראשון, שני ושלישי של פייזר - יש להגיע עם תעודה מזהה
ניתן לתאם תור מראש לחיסון בלחיצה כאן.
חיסון ראשון לבני 12 ומעלה, כולל מבוגרים שטרם התחסנו;
חיסון שני למי שקיבל את מנת החיסון הראשונה לפני שלושה שבועות
וחיסון שלישי – ה"בוסטר" – לכל שכבות הגיל, זאת במידה ועברו חמישה חודשים מתאריך קבלת החיסון השני.
במתחם יינתנו מנות חיסון של פייזר בלבד. תושבים שקיבלו מנת חיסון ראשונה של מודרנה לא יוכלו לקבל את מנת החיסון השנייה במתחם החיסונים העירוני. ניתן להגיע גם ללא הרשמה מראש אך נרשמים מראש יקבלו עדיפות ולא ימתינו במידה ויהיה תור במקום.
על בני הנוער שמגיעים עצמאית להצטייד באישור חתום ע״י ההורים ובצילום תעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה, על בני הנוער שמגיעים בליווי הורה להצטייד בתעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה. הטופס נמצא באתר העירייה.
לעדכונים - חדשות רחובות