זו פעם שלישית בשנים האחרונות שסניף הדואר בקריית משה נסגר, ואם בשכונות אחרות הסניפים הקטנים נסגרו וקבלת הדואר מהם עברה למכולות ולסופרים ושירותי הדואר עברו לרחוב הרצל, בקריית משה המצב קצת שונה.
1 צפייה בגלריה
סניף הדואר בשכונה. כל המערכת נפגעת
סניף הדואר בשכונה. כל המערכת נפגעת
סניף הדואר בשכונה. כל המערכת נפגעת
( צילום פרטי)
קראו גם:
אוכלוסייה מבוגרת וחלשה בשכונה נעזרת בשירותי הדואר, ולמעשה הסניף, למרות שהוא לא רווחי עבור הזכיינים שמפעילים אותו, נחשב עמוס ורבים מתושבי השכונה ושכונות נוספות סביב עושים בו שימוש יום־יומי.
"השכונה מרוחקת ממרכז העיר, הגיוני שאישה מבוגרת תיסע באוטובוס למרכז העיר כמה פעמים בחודש בשביל להוציא כסף, לשלם חשבון חשמל או חשבון מים? זו לא אוכלוסייה שמשלמת באפליקציות", אומרת השבוע תושבת השכונה. "גם פעם קודמת הסניף נסגר וההורים המבוגרים שלנו היו בלי שירות בסיסי לתשלומים, העולם מתקדם, נכון, אבל צריך לזכור שאנשים מבוגרים לא יתקדמו וצריך להמשיך לספק להם את השירות שהם מכירים".
בפעם האחרונה שריחפה מעל הסניף סכנת הסגירה והוא היה במשך חודשים רבים אכן סגור, חבר המועצה שאול צגהון הוביל מחאה יחד עם התושבים שדרשו שהסניף שמשרת רבים מהם לא ייסגר. בשיחה השבוע צגהון אמר כי הוא מקווה שלא יזניחו שוב את האנשים המוחלשים: "קשה מאוד למבוגרים כשאין דואר בשכונות כאלה וזה פוגע בכל המערכת, כי אנשים יאחרו ולא ישלמו ארנונה אם לא יהיה להם סניף בשכונה, וגם העירייה בסוף נפגעת", הוא מסביר ומבהיר שאם הסניף יישאר סגור, השכונה שוב תצא למאבק.
מדואר ישראל נמסר: "מדובר ביחידת דואר שהופעלה על ידי סוכן, אשר ביקש לסגור את הפעילות. אנו פועלים כעת על מנת למצוא חלופה למתן השירותים באיזור, לצד יחידות הדואר הנוספות ומרכזי המסירה שנמצאים בעיר".
כדאי לציין שכבר כמעט ואין יחידות דואר ברחבי העיר כיוון שבשנים האחרונות נסגרו סניפי דואר קטנים בשכונות כמו סניף מרמורק, סניף בתיה מקוב, סניף דונדיקוב ולאחרונה סניף כפר גבירול.