חוגגים עצמאות ברחובות: עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את התושבים לחגיגות יום העצמאות שתתקיימנה ביום רביעי, ה-4.5, החל מהשעה 20:00.
2 צפייה בגלריה
יום עצמאות
יום עצמאות
יום עצמאות
(צילום: עידו ארז)
את הבמה המרכזית, בפארק המייסדים, ינחה השחקן הרחובותי דניאל מורשת, ואת רצף המופעים תפתח כוכבת הילדים "נתי הגעתי הופעתי" במופע לכל המשפחה. אבי וואסה (מהפרויקט של עידן רייכל) ולהקת הוואן יקפיצו את הקהל לצלילי מוסיקה אתיופית אותנטית, ואחרי מופע מרהיב של זיקוקי דינור, יעלו ויופיעו שפיטה וואלרי חמאתי (שכיכבה השנה בתוכנית "הכוכב הבא"), ולקינוח, ינעלו את הבמה, חברי הלהקה הוותיקה - "הדג נחש" במופע שמח במיוחד. כמו כן, בחלקו הראשון של הערב, נפגוש על הבמה המרכזית את להקות הזמר של בימת הנוער.
לחובבי הזמר העברי, תחכה במה מיוחדת בגן המגינים, ברחבת יד לבנים, עליה יופיעו מיקי גבריאלוב בשירי אריק איינשטיין, ועינת שרוף, מלכת השירה בציבור, תסיים את החגיגה במסיבת זמר משמחת. לפניהם יופיעו הזמר הרחובותי הוותיק בן עמי חלף לצד בתו, צליל. את במת הזמר העברי תנחה ותלווה בשירה הזמרת הרחובותית, הילה בן דוד.
2 צפייה בגלריה
זיקוקים יום העצמאות
זיקוקים יום העצמאות
זיקוקים יום העצמאות
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
במת הזמר הים תיכוני תמוקם בצומת הרחובות הרצל – הרשנזון ועליה יופיעו ישי לוי ואלי לוזון, לצד הזמרים הרחובותיים תמיר לדני, יובל דמרי, מורן קריטי ושיר אוזן. את האירוע ינחה וגם ילווה בשירה הזמר מייק שרון.
בבמת הזמר החסידי שתפעל ברחוב הרצל פינת שד' רוטרי, יופיעו ישי לפידות, מנדי ג'רופי , אריאל קנדבי, יוסי מדר, להקת "ענבי הגפן" , רועי ידיד, יונתן מלכה ואלירן דורי. את במת הזמר החסידי ינחה ליאור ניצן.
מופע זיקוקי דינור מרהיב יתקיים בשעה 21:30 מגג קניון רחובות.
ומה קורה במוצאי עצמאות? כולם מוזמנים לקבלת הפנים המסורתית של ראש העירייה עם להקת טיפקס.
במוצאי יום העצמאות, 5.5, החל מהשעה 20:00 תיערך בפארק המייסדים קבלת הפנים החגיגית של ראש העיר, רחמים מלול, לתושבי העיר לרגל יום העצמאות.
במהלך האירוע יצדיעו לחיילים מצטיינים בני העיר, ספורטאים מובילים ותושבות ותושבים בולטים בתחומם שהגיעו להישגים מיוחדים בשנה החולפת. במהלך האירוע תופיע להקת "רוח חדשה" של רשת חוויות, אשר מורכבת מילדים בעלי צרכים מיוחדים. כמו כן באירוע יוצגו הבניינים היפים ביותר בעיר שזכו בתחרות "הבניין היפה" שעורך מינהל הנדסה.
בחלק השני של הערב תתקיים ההופעה המרכזית לערב זה, של להקת טיפקס. את האירוע ינחה השחקן דניאל גד, בן רחובות ובוגר בימת הנוער העירונית רחובות.
רחמים מלול, ראש העירייה: "אנחנו שמחים לחזור ולחגוג גם במוצאי יום העצמאות עם מופע מוזיקלי מיוחד ועם תושבים בולטים – במרכז הבמה, תרתי משמע. אני מזמין את תושבי העיר להגיע לפארק המייסדים המחודש גם במוצאי החג – יש לנו כל כך הרבה סיבות לחגוג".
חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "אירוע קבלת הפנים החגיגית הוא אירוע ייחודי לרחובות, שבוחרת לחגוג גם במוצאי יום העצמאות, והפעם עם מופע מרכזי אחד ועם הצדעה לתושבות ותושבים שהגיעו להישגים בולטים השנה".
אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "ולפעמים החגיגה לא נגמרת! גם במוצאי יום העצמאות החברה העירונית שמחה להזמין את תושבי העיר להמשיך לחגוג בפארק המייסדים, בקבלת הפנים של ראש העיר, בהצדעה לתושבים מובילים ומצטיינים בתחומם בשנה החולפת ובהופעת להקת טיפקס. כולם מוזמנים!"
לעדכונים: חדשות רחובות