מלחמת עזה, או בשמה הרשמי – מלחמת חרבות ברזל, ממשיכה לגבות קורבנות מקרב תושבי רחובות ויישובי האזור, ובשעות האחרונות נוספו לרשימה חללים: אל"מ במילואים ליאון בר וסמ"ר איתמר בן יהודה.
1 צפייה בגלריה
אל"מ במיל' ליאון בר ז"ל וסמ"ר איתמר בן יהודה ז"ל
אל"מ במיל' ליאון בר ז"ל וסמ"ר איתמר בן יהודה ז"ל
אל"מ במיל' ליאון בר ז"ל וסמ"ר איתמר בן יהודה ז"ל
(צילום: מתוך אתר צה"ל)
בר ז"ל, 53, תושב המועצה המקומית גדרה, ששירת בתפקידים שונים במערכת הביטחון במשך שני עשורים וחצי, הגיע ישירות לאזור עוטף עזה כבר ביום שבת בבוקר, לאחר ששמע על המתקפה הרצחנית של מחבלי החמאס.
הוא הגיע לשטח עם בנו, עומר, ובמהלך סיורים שערכו בו, במטרה לסייע לתושבים במצוקה, נפגע בר ז"ל מירי מחבלים ונהרג, ובנו נפגע ופונה לקבלת טיפול בבית החולים.
מכריו של בר מספרים כי פעולתו ההירואית הייתה אופיינית לאדם שהיה, פעיל חברתי שבמשך שנים רבות היה פעיל בקידום פרויקטים שונים ברחבי גדרה.
ראש המועצה המקומית, יואל גמליאל, אמר עליו לאחר נופלו: "אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחת בר על אובדן אבי המשפחה. ליבי נחמץ, אל"מ בר נרצח על ידי מחבלים בעת שירד דרומה לסייע לכוחות הביטחון, הוא היה חבר יקר, קצין, ג'נטלמן, מתנדב".

קראו גם:

סמ"ר בן יהודה ז"ל מרחובות, בן 21 בנופלו, הוא אחד מעשרות לוחמי גדוד 13 של חטיבת גולני, שנהרגו בקרבות הקשים שהתנהלו בסמוך לגדר הגבול בין יישובי עוטף עזה לשטחי הרצועה בבוקר יום שבת, בו חדרו לישראל למעלה מ-2,500 מחבלי חמאס ותושבי הרצועה.
בן יהודה ז"ל, מ"כ בתפקידו, שהה באחד הבסיסים הסמוכים לגדר הגבול, ונפל במהלך קרב מול מאות מחבלים שהסתערו על הבסיס.