כתב אישום הוגש השבוע כנגד תושב העיר בשנות ה-30 לחייו לאחר שניסה לשכנע את שכניו בשעת בוקר מוקדמת לקחת אותו לקנות גראס וסירב לעזוב את ביתם.
האירוע התרחש לפני כשבוע וחצי בשכונת מרמורק בעיר. זוג שמתגורר במרכז השכונה שמע דפיקות בדלת בשעה 6:40 וכשפתחו את הדלת עמד שם השכן שלהם שביקש מהם להסיע אותו לקנות "גראס בן זונה". הוא חזר על דבריו שוב ושוב וסירב לעזוב את המקום למרות שהזוג סירב.
1 צפייה בגלריה
(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)
בעקבות אי הסכמתו לעזוב הוזמנה משטרה על ידי בני הזוג, שוטר שהגיע למקום ביקש מהשכן לעזוב את המקום ולהפסיק להטריד את הזוג, אך בתגובה הוא החל להשתולל, משסירב להירגע והמשיך להתנגד הוא נעצר.
האיש נעצר על ידי המשטרה ושוחרר באותו הבוקר, עד מהרה השוטרים הוזעקו שוב לזירה אחרת ברחוב חנה אברך בעיר, שם הוא פנה לילדה בחצר ביתה. כשהשוטרים שהגיעו למקום ביקשו ממנו תעודה מזהה הוא והוא בתגובה אמר להם שהוא יביא להם "לאטמה". השוטר ביקש שוב שיביא לו תעודת זהות והנאשם בתגובה נגח בראש השוטר.
השוטרים ניסו לרסן את החשוד ועצרו אותו לאחר שהשתולל ובעט לכל כיוון, לאחר מכן ירק על השוטרים, לאחר מכן איים עליהם ואמר כי ישבור להם את הראש ויבעט בהם.
מאוחר יותר גם בתחנת המשטרה המשיך הנאשם להשתולל, נשכב על הרצפה וסירב שיזיזו אותו וירק על השוטרים. כאמור, הוגש נגדו השבוע כתב אישום בבית המשפט השלום ברחובות בגין איומים, הפרעת שוטר במילוי תפקידו, שימוש בכוח או באיומים למנוע מעצר.