משטרת מרחב שפלה מנהלת חקירה נגד מפעילי פעוטון מרחובות בחשד כי שכחו פעוט בן 7 חודשים ברכב הסעות במשך חמש שעות, לא דיווחו על כך - ואף הסתירו את המקרה מההורים. כך הותר היום (ד') לפרסום.
1 צפייה בגלריה
תינוק
תינוק
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
על פי הידוע עד כה מהמקרה הקשה, האירוע התרחש בתאריך 17/11/20, יום שלישי לפני כשבועיים. התינוק, בן 7 חודשים בלבד, נותר במשך חמש שעות לפחות ברכב ההסעות, אבל בכך לא מסתיימת חומרת האירוע. גם לאחר שאותר על ידי מפעילי הפעוטון - לא קיבל טיפול רפואי והנושא כלל לא דווח להוריו.
כשהגיעו ההורים לאסוף אותו מהפעוטון בסיום היום, ראו כי הפעוט אפאטי לסביבתו והבהילו אותו לבית החולים קפלן. הצוות הרפואי בבית החולים הסיק כי מדובר במחלה, כיוון שלא דווח קודם לכן על שאירע באותו היום.
במשך ימים ארוכים היה התינוק במצב קשה, שהוגדר על ידי המשטרה כ"קומה".
על פי הידוע עד כה, צוות הגן לא סיפק תשובות שהניחו את דעת ההורים, ואלה בחרו להגיש תלונה במשטרת רחובות כשהם חושדים כי אירע משהו בגן הילדים. עם התקדמות החקירה, עלה החשד כי בעלי הגן האחראי על ההסעה שכח את התינוק בהסעה למשך חמש שעות, וכשהמקרה התגלה על ידי בעלי הגן הוכנס התינוק לגן והם ניסו לעוררו - אך לא דיווחו על המקרה להורים, שכאמור הבחינו מיד שמשהו אינו כשורה עם בנם.
כעת מואשמים בעלי הגן בתקיפה וגרימת חבלה של ממש, הבזנחת קטין, בהפרת חובה נגד חסר ישע, בחבלה ברשלנות, קשירת קשר לביצוע פשע והזנחת קטין.
בינתיים יש סוף טוב יותר לפרשה: למרות שמצבו של התינוק הוגדר בתחילה קשה, הרופאים הצליחו לייצבו וכעת הוא מוגדר קל, אם כי מבית החולים קפלן נמסר כי הוא יזדקק לשיקום.