כמו בקופות החולים: חברת דואר ישראל תצא בחודש נובמבר בפיילוט ארצי בשמונה יחידות דואר ברחבי הארץ, לזימון תור מראש. אחת היחידות שנבחרו לפיילוט היא סניף הרצל ברחובות, המשרת מאות תושבים מדי יום.
1 צפייה בגלריה
סניף דואר
סניף דואר
סניף דואר
(צילום: אייל קרן)
"מדובר במהלך אסטרטגי, שמטרתו קבלת שירות בזימון תור מראש בלבד והגעה לדואר בתיאום, בדומה לבנקים, לקופות החולים ולמוסדות ממשלתיים רבים", מסבירים בדואר ישראל, "מהלך זה יאפשר ויסות העומסים, הסתת המשאבים ליחידות שצפויות להיות עמוסות, ובכך קיצור זמני ההמתנה בסניפים, תוך הגברת שביעות רצון הלקוחות. הזמנת תור מראש קיימת בדואר מאז שנת 2016, אך עד כה היתה אופציונלית, כשבפועל מעל 90% מהלקוחות לא הזמינו תור מראש בעת ההגעה לסניף".
קראו גם >>
הדואר נערך למתכונת שירות חדשה, כאשר היחידות שייקחו חלק בפיילוט נבחרו בקפידה ובשיתוף ראשי הישובים, והן מייצגות את כלל האוכלוסייה. היחידות שישתתפו בפיילוט הן הדואר המרכזי ברחוב יפו ירושלים, הדואר מרכזי באום אל פחם, הדואר המרכזי ברחוב הרצל ברחובות, סוכנות הדואר בקניון G כפר סבא, סוכנות בעל הנס באשדוד, סניף הדואר בעומר, סניף הדואר בקרית-שמונה וסניף ויצמן בתל אביב.
במסגרת הפיילוט, ניתן יהיה להגיע כאמור ליחידות שנבחרו רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מההערכות, יורחבו ביחידות אלו החל מתחילת נובמבר הקצאות התורים לזימון באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים.
בנוסף, ייצאו הודעות ופרסומים לציבור הרלוונטי ויוצבו דיילות במקום להדרכת הציבור. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל: "אנו פועלים כל העת על מנת לשפר את השירות ואת חווית הלקוח, ופועלים לקצר את התורים ואת זמני ההמתנה בסניפים. במיוחד בתקופה הנוכחית, חשוב לנו לשמור על בריאות עובדינו וללקוחותינו ולווסת את העומסים ביחידות הדואר ומחוצה להן".
לכל העדכונים - חדשות רחובות