מסע האופניים המסורתי של רחובות חוזר תחת נהלי קורונה: המסע ייערך ביום שישי, ה-30.4, יוזנק במעמד ראש העירייה, רחמים מלול, ובהשתתפות רוכבות ורוכבים מכל הגילאים. הפעם ההזנקה תתבצע בקפסולות של 100 משתתפים, בהתאם לרישום מראש. לא תתאפשר השתתפות ללא הרשמה. כמות המשתתפים במסע כולו מוגבלת ל-1000 איש, בהתאם להנחיות.
3 צפייה בגלריה
ראש העירייה במסע האופניים
ראש העירייה במסע האופניים
ראש העירייה במסע האופניים
(צילום: דוברות עיריית רחובות)
תחילת המסלול וסיומו יהיו בחניון פקריס בפארק המדע, כאשר ההתכנסות תתחיל בשעה 7:00 ותכלול מתחם אופניים היתולי, מופע קפיצות של מיטב הרוכבים בארץ, השכרת אופניים ועוד. הזינוק למסע יחל בשעה 8:00. ההשתתפות ברכיבה באופן עצמאי תתאפשר החל מגיל 9 בלבד, ובסיום יוענקו מדליות למשתתפים.
קראו גם:
מסע האופניים יתקיים לאורך 11 ק"מ, והוא מיועד לכל המשפחה. המסלול, "סובב רחובות", יעבור בשכונות העיר הוותיקות והחדשות. הזינוק והסיום יתקיימו בחניון פקריס פארק המדע, והמשתתפים מחויבים באמצעי בטיחות כמו קסדה – שבלעדיה לא יורשו להשתתף. לנוחיות המשתתפים, הם יוכלו לרכוש קסדה במקום בעלות סמלית.
במקום ניתן יהיה לשכור אופניים במחיר מסובסד של 50 שקלים במזומן (תמורת הפקדת תעודת זהות או רישיון נהיגה לביטחון). חובה להגיע נעלי רכיבה סגורות וחל איסור רכיבה על אופניים חשמליים.
הרישום מתבצע באמצעות טופס ההרשמה המקוון
ראש העירייה רחמים מלול: "אנו שמחים לקיים את אחד האירועים האהובים ביותר על התושבים בעיר, אירוע שהפך למסורת חשובה בספורט בעיר ובכלל. בשל המגבלות לא יכולנו לקיים את האירוע ביום העצמאות, ופעלנו בקדחתנות על מנת לקיימו בחופשת ל"ג בעומר. אני קורא לתושבות ולתושבים, ילדים ומבוגרים- להגיע ולהצטרף לחגיגה של ספורט ושל יופיה של העיר רחובות".
3 צפייה בגלריה
מסע האופניים לפני שנתיים
מסע האופניים לפני שנתיים
מסע האופניים לפני שנתיים
(צילום: דוברות עיריית רחובות)
רועי שרעבי, ח"מ ומחזיק תיק הספורט: "עשינו כל מאמץ על מנת שהספורט בעיר לא ייפגש בשל מגבלות הקורונה. אני שמח וגאה שלא ויתרנו על מסע האופניים המסורתי, שצעירים וצעירים ברוחם מחכים לו כל השנה. אני מזמין את כל אוהבי הספורט והאופניים - בואו והצטרפו למסע בטרם תיסגר ההרשמה".
3 צפייה בגלריה
חבר המועצה רועי שרעבי
חבר המועצה רועי שרעבי
חבר המועצה רועי שרעבי
(צילום: עיריית רחובות)
מנכ"ל העירייה, דורון מילברג: "דחינו את המסע מיום העצמאות בשל ההגבלות שנדרשו. עתה, עם הירידה בתחלואה וההקלות, אני שמח להחזיר מסורת חיובית זו המאפשרת פעילות גופנית עממית במרחב העירוני".
אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "חזרתו של מסע האופניים המסורתי, לאחר שבוטל בשנת הקורונה, הוא הסימן לבוא האביב של חזרתנו לשגרה. בקרוב נראה עוד ועוד פעילויות, והרחובות יתמלאו חיים. חשוב לדעת, שלאור מגבלות הקורונה הנוכחיות מספר הנרשמים מוגבל, ואני ממליץ בחום שתרשמו בהקדם האפשרי".
לעדכונים - חדשות רחובות