"מצעד הפרוטות" של איל"ן ייפתח ביום שלישי הבא, 18.3.20 ברחבי הארץ, וגם ברחובות יפקדו תלמידי בתי הספר את בתי התושבים בשבוע הקרוב לשם גיוס תרומות לארגון.
1 צפייה בגלריה
פתיחת מצעד הפרוטות של איל"ן ברחובות
פתיחת מצעד הפרוטות של איל"ן ברחובות
פתיחת מצעד הפרוטות של איל"ן ברחובות
(צילום: דוברות עיריית רחובות)
ראש העירייה, רחמים מלול, פתח את "מצעד הפרוטות" של איל"ן בתרומה אישית שלו, שהועברה במהלך מפגש עם ראשי הארגון ברחובות - שמואל שובלי וכרמל צדקה, וכן יו"ר איל"ן רחובות, חבר המועצה גיא צור.
במסגרת זו סיפרו ראשי הארגון כי הם מסייעים לילדים מרחובות ומכל הסביבה ואף ציינו כי הצרכים המיוחדים דורשים מהארגון את רכישתו של ציוד יקר ערך והשקעת משאבים רבים, שהארגון מסייע במימונו וכי ההכנסות היחידות של הארגון הן מתרומות .
במסגרת "מצעד הפרוטות", ייצאו תלמידים מבתי הספר ברחבי העיר למבצע התרמות בקרב תושבי העיר. כל הכספים שיאספו הנם קודש לעזרה לאוכלוסיית הנכים. סניף איל"ן מטפל באוכלוסיית הנכים הלוקים בפוליו, שיתוק מוחין, ניוון שרירים, טרשת נפוצה ועוד.
מלול: "סניף איל"ן רחובות מטפל באוכלוסייה בעיר שחשוב לסייע לה. אני קורא לתושבי העיר להצטרף למאמצי הסיוע לטובת תושבים אחרים-אשר נתמכים על ידי הארגון"
חבר מועצת העיר גיא צור, יו"ר סניף אילן רחובות והסביבה: "מצעד הפרוטות הוא יום שכולו מוקדש לדאגה ולהוקרה לאחר באמצעות פעילות חינוכית והסברתית. הסניף יחד עם הילדים הנפלאים שנתרמים למשימה החשובה מסמלים את הטוב והיפה בסולידריות חברתית ודאגה לאחר."
תרומות יתקבלו גם באמצעות בנק דיסקונט רחובות סניף מספר 045 מספר חשבון: 24244