פעילות חדשה ואקטואלית באתר הפרדסנות ע"ש מינקוב ברחובות, שעומדת בכללי התו הסגול: "חצר בריחה" למשפחות, ה"נלחמות" על השטחים הירוקים של העיר.
1 צפייה בגלריה
אתר הפרדסנות
אתר הפרדסנות
אתר הפרדסנות
(צילום פרטי)
"חצר בריחה, הנערכת בחלל הפתוח ולכן מתאימה לימי קורונה, מאפשרת לכל משפחה לנוע ברחבי האתר בקפסולה ללא צורך במפגש עם אנשים נוספים", כך לדברי רכזת ההדרכה באתר הפרדסנות, עמליה זאבי־קובו.
אתר הפרדסנות, כמו מקומות רבים, היה סגור בחודשים האחרונים בשל וירוס הקורונה, אך כעת משנפתח שוב עם הפעילות החדשה, הוא מאפשר למשפחות גרעיניות לבלות באוויר הפתוח.
"מגיעים אלינו לאתר, רוכשים כרטיס ומקבלים ערכה משפחתית שבה יש חידות, משימות וניווט בהתאם לסיפור המסגרת שלנו שאותו צריך לבצע ברחבי האתר. כשהם מצליחים, הם מקבלים תעודה של משפחה משמרת, שתרמה לשימור המקום", מסבירה זאבי־קובו.
סיפור המסגרת, כמו בחדרי בריחה, הוא סיפור אקטואלי במיוחד. "צריך לבצע משימה ב־60 דקות", ממשיכה זאבי־קובו, שהיא עצמה מהוגי המשחק. "הסיפור שלנו מתמקד בקבלן נדל"ן בינלאומי שיוצא עם תוכנית חדשה להרוס את הפרדס ולבנות במקומו קניון ענק. בעוד שעה מתכנס בית המשפט להכריע מה יקרה עם הפרדס והמשפחה צריכה לבצע פעילות בתוך הפרדס כדי לשכנע את בית המשפט לשמור ולשמר את המקום".