גבר בשנות ה־40 לחייו, הגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בסך 33 אלף שקל נגד מזכירה שעובדת עימו במרפאה. לדבריו, הנתבעת שלחה תמונה שלו עם מזכירה אחרת לבת זוגו וגרמה לסכסוך מתמשך ביניהם. "מאז אותו יום היא לא ישנה איתי באותו החדר ואף הפסיקה לבשל לי, דבר שמאלץ אותי לאכול בחוץ", כתב.
1 צפייה בגלריה
פרידה
פרידה
ביחד אבל לחוד
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
בסוף חודש ינואר, טען התובע בכתב התביעה שהוגש ביום חמישי האחרון, ביקשה אחת המזכירות במרפאה בה הוא עובד להצטלם איתו. הוא הסכים לכך בחפץ לב מאחר שהוא נמצא ביחסים טובים עם כל עובדות המרפאה, לדבריו.
מיד לאחר מכן הוא חיבר את הטלפון שלו למטען בשקע החשמל שנמצא בעמדה של המזכירות שהיו נוכחות גם הן בזמן הצילום. לאחר מכן שב לעמדתו, הנמצאת בחזית המרפאה, כשהוא מותיר את הטלפון הנייד שלו במטען.
קראו גם >>
מספר דקות לאחר מכן, הוא ראה את אחת המזכירות, הנתבעת, מחזיקה את הטלפון שלו בידה. הוא ניגש אליה ושאל אותה לפשר העניין והיא סיפרה לו, ששלחה את התמונה שלו עם המזכירה לבת זוגו כי יש לה היכרות מוקדמת עימה. "התובע היה המום מצעדיה של הנתבעת, שלקחה את הטלפון הפרטי שלו, הציצה בו ללא רשות, וגם העזה לשלוח את התמונה המדוברת לבת זוגו, וכל זאת על מנת לסכסך בינו לבין לבת זוגו", נכתב.
לבת זוגו, שביקשה לדעת מה פשר התמונה שנשלחה, השיב כי מדובר בתמונה תמימה שלא עומד מאחוריה דבר, אולם היא לא האמינה לכך. "מאז אותו יום היא לא ישנה באותו חדר עם התובע, עברה לחדר אחר ועוד הרחיקה לכת והפסיקה לבשל לתובע, דבר שמאלץ אותו לאכול בחוץ", נכתב.
במעשה זה, טען התובע, פגעה המזכירה ששלחה את ההודעה לבת זוגו בפרטיותו. וכן גרמה לסכסוך מתמשך בינו לבין זוגו שנמשך עד למועד הגשת התביעה. לאור זאת ביקש מבית המשפט לחייב אותה לשלם לו פיצוי בגובה 33 אלף שקל. כתב הגנה טרם הוגש.