שלושה פצועים בתאונה בין שני כלי רכב ברחוב ויצמן פינת השושנים בנס ציונה, אחת מהם היא הולכת רגל שנפגעה באורח קשה, כך על פי דיווח של מד"א ואיחוד הצלה.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה ברחוב ויצמן
זירת התאונה ברחוב ויצמן
זירת התאונה ברחוב ויצמן
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים אסף הרופא וקפלן, 3 פצועים, בהם, כאמור, הולכת רגל בת 17, שמצבה קשה, עם חבלת ראש. היא פונתה לטיפול כשהיא בהכרה. נהגת אחד מכלי הרכב, בת 46, נפצעה באורח בינוני, עם חבלות בגפיים ובראש, ונוסע נוסף כבן 70 במצב קל. נהג הרכב השני לא נזקק לפינוי.
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובש בכיר במד"א אלחנן רוט וחובש מד"א שמעון פרש סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו זירת תאונה מורכבת, על האי תנועה שכבה נערה כבת 17 בהכרה, היא סבלה מחבלת ראש קשה, בצומת על הכביש היו שני רכבים מעוכים מאחד הרכבים יצאו גבר ואשה עם חבלות, הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם בדחיפות לבתי החולים כמצבה של הנערה קשה, האשה בינוני והגבר במצב קל".
יציק תימסיט פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה ורוני שרון חובש בכיר באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב והולכת רגל. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה להולכת הרגל שסובלת מחבלות ופציעות בראש ובגפיים. כמו כן נהגת אחד מכלי הרכב שמעורבים בתאונה טופלה בזירה במצב קל".