השכנים בשכונת רחובות המדע שמעו שבקבוצת הבניינים שבה הם גרים, חוגג אחד הילדים מסיבת בר מצווה שבוטלה בגלל איסורי היציאה מהבית. כחלק מהסולידריות שכונתית והוואי המפרסות ששותף את כל הארץ, ערכו למענו השכנים מסיבת מרפסות מרגשת.
1 צפייה בגלריה
שרים במרפסות ברחובות המדע
שרים במרפסות ברחובות המדע
שרים במרפסות ברחובות המדע
(חלי רוקח קופר)
קבוצה של 12 בניינים ברחובות יהודית בירק, הרשקו, קציר וצ'חנובר בשכונת רחובות המדע חגגו אתמול במשך שעה במרפסות לצלילי מוזיקה מקפיצה, את האירוע הם הקדישו לנער בשם ישראל שאירוע בר המצווה שלו בוטל בשל המצב.
חלי רוקח קופר ובעל תומר ארגנו את האירוע ממרפסת ביתם. תומר היה בעברו די ג'יי ולו ציוד מתאים, הוא הכין רשימה של שירים וקיבל גם בזמן האירוע בקשות לשירים ששלחו לו השכנים.
"פרסמנו את האירוע בקבוצות הווטסאפ של הבניינים ובקבוצות הפייסבוק של השכונה ואנשים מאוד התלהבו", מספרת חלי רוקח קופר. "אנשים שלחו לנו תודה, צריך להפיג קצת את המתח. כולם יצאו למרפסות ורקדו, שלחו לנו בקשות לשירים והקדשות, ומי שקיבל בעיקר הקדשות היה ישראל לו הקדשנו את המסיבה, הוא חוגג בר מצווה וקיבלנו גם סרטון שלו רוקד בשמחה עם המשפחה שלו".
צפו:
"הילדים היו בעננים, התחלנו את האירוע בשעה 19:00 עם שיר יום הולדת ואז שיר לכבוד ישראל שהוא ביקש: 'מודה אני', הבאנו תאורה ורמקול ותוך כדי קראנו בשמו". רוקח קופר מספרת שככל הנראה מחר יהיה עוד אירוע, הפעם מוקדם יותר, בשעה 18:00, "ואנחנו נבקש שאנשים יבחרו שירים ואנחנו נבחר את השירים הפופולאריים ביותר ונכין פלייליסט, זה היה כיף, אנשים צריכים לצאת קצת מהדירות", היא אומרת בינתיים, הטרד החדש סחף את תושבי השכונה ומתוכננות עוד מסיבות דומות במקבצי בניינים נוספים. "אני ראיתי לפחות עוד שלושה פרסומים", אומרת רוקח קופר.