השבוע החלה לרוץ ברחבי דפי הפייסבוק של העיר עצומה נגד רשת חוויות, וזאת בהמשך למחאה המתגברת נגד הרשת בחודשים האחרונים. בינתיים חתמו כ-1,152 הורים מרחבי העיר ובכך הצטרפו לקריאה להחליף את הרשת שמפעילה את צהרוני וקייטנות גני הילדים בעיר.
בחודשים האחרונים הורים רבים מביעים מחאה על התנהלות רשת חוויות ולאחרונה אף התארגנה הפגנת מחאה מול עיריית רחובות בנושא וישנה דרישה מצד הנהגת ההורים להחליף את הרשת בניהול הצהרונים.
1 צפייה בגלריה
צילום באדיבות הנהגת ההורים ברחובות
צילום באדיבות הנהגת ההורים ברחובות
(צילום באדיבות הנהגת ההורים ברחובות)
כעת, בעצומה החדשה שרצה ברשת, קוראים ההורים להחליף את הגוף המפעיל את צהרוני גני הילדים ובה ציינו כי הורי העיר הינם בני ערובה של הרשת, היחידה שמפעילה צהרונים בתוך גני העירייה והיחידה בעיר שזכאית לסמל מוסד של התמ"ת (המספק פיקוח וסבסוד לזכאים).
"בכל שנה אנו ההורים מציפים את הבעיות והכשלים ופונים בבקשות לתקן את הליקויים ולשמור על רמת המחיר. בפועל, ועל אף כל ההבטחות, השירות בצהרונים ממשיך להידרדר, והמחיר עולה. אנו ההורים לקוחות שבויים - אין כל דרך לבחור אחרת", כתבו בעצומה.
הם גם ציינו בעצומה שוב את הכשלים השונים שהובילו למחאתם, בין היתר עומס בצהרונים, שיבוץ ללא התחשבות, מחסור תמידי בכוח אדם, חוסר ודאות לגבי המסגרות עד לרגע האחרון, חוסר מענה טלפוני שמאלץ הורים להפסיד ימי עבודה כדי להגיע למשרדים שגם לא תמיד נותנים שירות בשעות קבלת הקהל, העלאת מחירים, אי החזר כספי כשמגיע ועוד ועוד.
תגובת רשת חוויות תפורסם כאשר תתקבל.