במחלקת הצהרונים של החברה העירונית פעלו בימים האחרונים במרץ בשיתוף אגף החינוך בעירייה, סגל המנהלים בבתי הספר והנהגת ההורים העירונית להתאמת פעילות הצהרונים למצב הקיים.
1 צפייה בגלריה
צהרוני החברה העירונית ברחובות
צהרוני החברה העירונית ברחובות
צהרוני החברה העירונית ברחובות
(צילום: עיריית רחובות)
על מנת לפתוח את הצהרונים נדרש תיאום בין המתווה הנדרש לבין רישומי הילדים בקפסולות הבוקר- לילדים הרשומים לצהרונים. כל זאת על מנת שלא לערבב בין קפסולות, וכדי שניתן יהיה לפתוח את הפעילות בצורה מיטבית, בטוחה ונכונה.
קראו גם:
החל מיום א' יחכה לתלמידים צוות הצהרונים עם ארוחה חמה, ופעילויות העשרה.
עקב דרישות המתווה האוסרות על ערבוב ילדים וקפסולות – מצד אחד, ומיעוט הילדים הרשומים בצהרוני כיתות ג' בשלב זה לא יפתחו הצהרונים לתלמידי כיתות ג'. יחד עם זאת, צוות מחלקת הצהרונים ממשיך במאמץ להעניק מענה גם לכיתות אלו .
אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "מאז שנודע כי תתאפשר פתיחת בתי הספר היסודיים בשבוע הבא, אנו פועלים ללא לאות על מנת לתאם בין דרישות המתווה והקפסולות של הבוקר לבין ילדי הצהרונים וקפסולות הצהריים. חשוב לנו לאפשר להורים חזרה רגועה למעגל העבודה, ואנו פועלים על מנת למצוא פתרון גם לילדי כיתות ג'. אנחנו כבר מחכים לפגוש את הילדים, ומאחלים לכולם חזרה נעימה ובטוחה לשגרה"
בכל שאלה/הבהרה ההורים מוזמנים לפנות לרכז/ת בבית הספר ו/או למשרדי החברה בטלפון: 08-6320415 או במייל zaharonim@ironitr.co.il
עדכונים נוספים - חדשות רחובות