לפני כשנה פורסם במיינט הרצליה כי גשר הולכי רגל המחבר בין שכונת הרצליה ב' לפארק העירוני לא הושלם בשל יריבות בין עיריית הרצליה לחברת נתיבי ישראל. כעת, מתבררת הסיבה האמיתית: הגשר נבנה במקום הלא נכון - כמאה מטרים מהנקודה שבה היה אמור להיבנות. משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, אמר למיינט הרצליה כי: "היתה תקלה עם הגשר, הוא הונח במקום הלא נכון ע"י המדינה. בנו אותו כמאה מטר דרומה ולא צפונה, מה אני יכול לעשות? זה קורה. אנחנו לא הכתובת".

3 צפייה בגלריה
פספוס של 100 מטר
פספוס של 100 מטר
פספוס של 100 מטר
(צילום: אריאל ימיני)

תושב בת ים נמלט עם שלל מפתיע בתא המטען. במיינט בת ים דיווחו כי במהלך פעילות אכיפה של אגף התנועה במשטרה, סימנו השוטרים לנהג רכב פרטי לעצור עקב נסיעה ללא לוחית רישוי. אלא שאז החל הנהג בנסיעה פרועה בניסיון להימלט. במהלך המרדף הנהג חצה צומת באור אדום תוך סיכון חיי אדם והתנגש ברכב תמים שעמד בצומת. בשלב זה הנהג, תושב בת ים בשנות ה-50 לחייו, נעצר. בחיפוש ברכב נתפסו כלי יודאיקה החשודים כגנובים וכן כלי פריצה החשודים ששימשו להתפרצות.

3 צפייה בגלריה
השלל שנמצא ברכב
השלל שנמצא ברכב
השלל שנמצא ברכב
(צילום: דוברות משטרת ישראל)

במיינט חולון דיווחו השבוע על דלת סתרים בנגרייה בחולון שהובילה למעבדת סמים. המעבדה התגלתה במסגרת במסגרת פעילות משטרתית לאיתור סמים בלתי חוקיים, עם פתיחת הדלת התברר שהיא מובילה לתוך מעבדה מצוידת במכשור מקצועי רב לייצור וגידול סמים, השוטרים תפסו כ-290 שתילי מריחואנה במשקל כולל של כ-38 ק"ג. המשטרה סגרה את המפעל ותבקש מבית המשפט לחלטו, עוד תפסה המשטרה שני רכבים וכסף מזומן ע"ס 12,000 שקלים המיועדים אף הם לחילוט. החשודים, בן 26 מחולון ו-44 מנס ציונה, נעצרו לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלאו.


במיינט פתח תקוה סיפרו על תושבת האזור שהחליטה להתגרש מבעלה משום שקמצנותו גרמה לו לנהל חשבון מחמיר של כל הכנסה והוצאה. השיא מבחינתה אירע בעקבות מריבה ביניהם אחרי שקנתה קרמבו לבנם המשותף בלי ליידע אותו על כך. עו"ד זוהר רון, שמייצגת את האישה, הסבירה את אשר השתבש: "האישה אמרה שיום אחד היא חזרה מהגן עם בנה, והוא ביקש שתקנה לו קרמבו. היא נענתה לבקשתו. היא סיפרה 'שכשהבעל חזר בערב הביתה הוא התחיל לחקור את הילד ושאל אותו מה 'עשיתם אחרי הגן? אימא קנתה לך משהו?' הילד סיפר בהתלהבות שקניתי לו קרמבו והוא התחיל לעשות סצנה 'למה לא רשמת שקנית לו את הקרמבו? איך נוכל לעשות מאזן הוצאות מדויק אם את לא משתפת פעולה? למה את מעלימה הוצאות? ביקשתי שיירגע והסברתי לו שמדובר בהוצאה חד־פעמית ושולית וזה לא ממש ישבש לו את הסכום הסופי כי מדובר בשקלים אחדים בלבד, אבל הוא ממש התעצבן ואמר כי אני לא שותפה אמיתית! השבתי לו שאני מוכנה לספוג את ההוצאה של הקרמבו עליי ושאני לא צריכה חצי בחזרה ממנו'. באותו הרגע היא הבינה שהגבר התחתן איתה מהסיבות הלא נכונות מבחינתה".
הניה רון, בת ה-86 מתגוררת בדיור המוגן פאלאס מודיעין בדיוק שנה. לביתה החדש היא לקחה עמה את אוסף הכפיות המרשים ומעורר ההתפעלות שלה: מאות כפיות מכל רחבי הגלובוס. שנאספו במשך 60 שנה. במיינט מודיעין סיפרו כי הניה התחילה את אוסף הכפיות שלה כאשר בעלה אמנון רון ז"ל, שנפטר לפני כשנה, היה מאמן קבוצת כדורגל עמה נסע ברחבי העולם החל משנת 1961. הניה הרבתה להצטרף אליו ובכל נסיעה רכשה לעצמה כפית. מאז הכפית הראשונה שנקנתה באמסטרדם עברו הרבה שנים ומאות כפיות מכל התווספו לאוסף.

3 צפייה בגלריה
הניה רון ואוסף הכפיות המרשים
הניה רון ואוסף הכפיות המרשים
הניה רון ואוסף הכפיות המרשים
(צילום: סילביה קוטר)