זוג נשוי עם ילדים מהאזור הגיע לאחרונה למשרדה של עו"ד זהר רון וביקש ממנה להכין הליך גישור כיוון שנישואיו עלו על שרטון.
2 צפייה בגלריה
בני זוג בעיות פוריות גבר אישה
בני זוג בעיות פוריות גבר אישה
בני זוג
(צילום המחשה: shutterstock)
כשניסיתה לברר מה קרה, הסבירה האישה: "בעלי החליט לעבור ניתוח לשינוי מין, ולכן אין טעם להישאר נשואים".
מנגד, ביקש האיש להציל את הקשר ואמר: "אני מאוד אוהב את אשתי ומעוניין להישאר נשוי. אני רוצה שהיא תקבל אותי כמו שאני, למרות השינוי הפיזי והרגשי שאני עובר".
האם הקשר בין השניים שרד את השינוי?
קראו גם:
הכל החל כשהאישה חזרה באחד הימים מוקדם מעבודתה ונדהמה לגלות את בעלה מסתובב בבית עם חזיה ממגירת הלבנים שלה. "זה לא פורים היום", היא הטיחה בו. "למה אתה לובש חזיה שלי? מה הקטע? למה אתה רוצה להרוס לי את החזייה הכי יקרה ויפה שלי?".
הבעל השיב: "רציתי לקנות לך חזיה בהפתעה כמתנה ובדקתי את הגודל עליי כדי שאדע להתאים לך אותה בול למידתך, בדיוק הגעת וראית. קלקלת את ההפתעה".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
האישה קיבלה את ההסבר, אבל עם הזמן החלה לשים לב לאי סדר קבוע במגירת החזיות שלה. בנוסף, היא גילתה במגירת הנעליים של בעלה קופסה ובה נעלי עקב במידה גדולה. כששאלה אותו מדוע יש לו נעלים כאלה, הוא השיב: "אני מתאמן בהליכה על עקבים כי זה טוב ליציבה. לא רציתי שתלעגי לי ולכן לא סיפרתי לך".
באחד הימים חזרה האישה לביתה מבילוי עם חברה וגילתה לתדהמתה את בעלה לבוש בבגדי נשים ומאופר עם אודם אדום עז ולק מנצנץ על הציפורניים.
באותו הרגע היא אמרה לו: "השתגעת? מה קורה לך בזמן האחרון? התחתנתי עם גבר או עם אישה? אתה ממש מביך. תוריד את התחפושת מהר לפני שהילדים יתעוררו ויבהלו".
בשלב זה החל הבעל להתוודות: "אני אישה שכלואה בגוף של גבר. בזכות זה שתפסת אותי קיבלתי אומץ להתוודות בפנייך ולהגיד לך מה אני מרגיש באמת. אני לא יכול יותר לחיות בשקר ורוצה לתת לנשיות שלי לפרוץ החוצה ולבוא לידי ביטוי בלבוש, באיפור ובחיים בכלל. אני רוצה לשנות את השם שלי לשם של אישה ומבקש שמעכשיו תפני אליי בלשון נקבה בלבד".
האישה הרגישה שחרב עליה עולמה. ואמרה: "אני לא מאמינה שאתה עושה לי את זה. זה כאילו שאתה עושה הכל כדי שאתאשפז בבית משוגעים. מסכנים הילדים שלנו מהבושות שצפויות להם. אני רוצה להתגרש ולמצוא גבר אחר במקומך".
כאמור, הבעל עוד ביקש להמשיך בנישואים, אבל האישה הבהירה לו: "אני נמשכת לגברים ומעוניינת בזוגיות חדשה עם גבר אחר".
לבסוף הסכימו הצדדים להתגרש, והאיש מתכנן כעת לנסוע חו"ל כדי לעבור ניתוח לשינוי מין.