המרכז לאמנויות הבמה לילדים ונוער רחובות, פותח בימים אלו את ההרשמה לחוגים ופעילויות בתחום אמנויות הבמה כמו דרמה, שירה, ריקוד וסדנאות ייחודיות
בימת הנוער של החברה העירונית רחובות, פתחה את ההרשמה למגוון חוגים בתחום אמנויות הבמה לילדים ולנוער במסגרת המרכז לאמנויות הבמה רחובות, המרכז הגדול ביותר בארץ לחינוך והכשרה של ילדים, נוער בתחום אמנויות הבמה, בו יוכלו ילדים, מבוגרים ובני נוער ליהנות מחוגי: דרמה, שירה, מחול ועוד.
1 צפייה בגלריה
חוגים במסגרת בימת הנוער
חוגים במסגרת בימת הנוער
חוגים במסגרת בימת הנוער
(צילום: ליאור ברגר)
במסגרת הפעילות בבימת הנוער, יוכלו חניכי הבימה לרכוש מושגי יסוד ועקרונות עבודה מעולם האומנות והתיאטרון וכן לפתח את היצירתיות, הדמיון וכושר האלתור ולהשתתף במופעים ובאירועים קהילתיים בעיר רחובות ומחוצה לה. הצוות המקצועי שיעביר את החוגים והפעילויות מורכב מאנשי חינוך, תיאטרון, מוסיקה ומחול מן השורה הראשונה בארץ.
במסגרת עולם המשחק, יתקיימו חוגי סיפורטרון לקטנטנים, בהם יחשפו הילדים לאלמנטים מעולם הבמה, דרך שירים, סיפורים ותנועה לאלמנטים מעולם הבמה. חוגי הדרמה לילדים ונוער, מיועדים לכיתות א'-יב'. בחוגים אלה ירכשו החניכים מושגי יסוד מעולם הבמה והתיאטרון, ייקחו חלק באירועים עירוניים והפקות מיוחדות, ייפגשו עם במאים מקצועיים וייחשפו לעולם התיאטרון על כל היבטיו. בנוסף תפתח קבוצת תיאטרון למבוגרים, במסגרתה יתקיימו סדנאות מקצועיות בתחומי הבמה.
חוגי הזמר והשירה יכללו את להקת הזמר הצעירה, אליה יוכלו להירשם הילדים מכיתות א'-ו'. במסגרת פעילות הלהקה, ישתתפו הילדים בסדנה המאפשרת פיתוח אישי וקבוצתי בתחומי השירה, התנועה והמשחק, תוך עבודה מקצועית. להקת הזמר הצעירה תיקח גם חלק באירועים עירוניים ותיפגש אחת לשבוע עם מנהלת מוסיקלית, כוריאוגרפית ובמאית למפגש מקצועי. בני הנוער מכיתות ז'-יב' יוכלו להירשם ללהקת הזמר הייצוגית, בה יתמקצעו במוסיקה ושירה, הגשת שיר ופיתוח קול, וכן הכשרה והתמקצעות בתנועה ומשחק.
לדברי עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "דווקא בימים אלה, כאשר עולם התרבות בכותרות בשל עצירת פעילות, חשוב להמשיך ולטפח את דור העתיד של עולם התרבות. במסגרת פעילות בימת הנוער, צמחו בחלוף השנים כוכבים ושחקני תיאטרון רבים המוכרים לכל. מלבד הפן התיאטרלי, הריקוד והשירה, המשתתפים רוכשים ערכים נוספים, אני מזמין את כל מי שאוהב במה, להגיע, ללמוד ולצמוח".
לדברי איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "מרכז אמנויות הבמה לילדים ונוער מכשיר את דור העתיד שלנו לעולם התרבות. בימת הנוער מציעה מגוון רחב של חוגים לכל הגילאים, אשר מעניקים העשרה לילדי העיר באמנויות הבמה, בהדרכתו של צוות מקצועי מן השורה הראשונה בארץ".