חג הפורים עדיין רחוק אבל כבר מספר שבועות שתושבים מכל רחבי רחובות מתלוננים על עליה בשימוש בנפצים בשעות הערב והלילה.
1 צפייה בגלריה
הפארק ברחובות החדשה
הפארק ברחובות החדשה
הפארק ברחובות החדשה
(צילום פרטי)
קראו גם:
"בכל שנה התופעה הזו חוזרת על עצמה ולא ברור איך לא מצליחים להפסיק אותה", אומרת תושבת שכונת רחובות הצעירה. "השבוע כמעט בכל ערב יש בני נוער שמגיעים לפארק בשכונה ולסביבתו, מנפצים ובורחים. המקום מרושת במצלמות מכל כיוון, מה הבעיה להבין במי מדובר? למה לא לתת לילדים האלה ולהורים שלהם קנסות ואזהרות כדי שיפסיקו עם זה?".
לדברי תושב אחר, מעשיהם של בני הנוער ממש מהלכים אימה על התושבים, "הכלבים פה מבוהלים, שלא לדבר על משפחות בהן יש הלומי קרב", הוא אומר, "זו לא תופעה של שכונה אחת אלא ממש מכה עירונית".
גם בשכונת רחובות החדשה מתלוננים דיירים בשבוע האחרון על קולות נפץ מרובים באזור הפארק בשכונה. "טיילתי השבוע עם הכלבה ואחד מהנערים פיצץ נפץ רב עוצמה ממש לידנו, הכלבה ברחה לי מרוב בהלה ולקח הרבה זמן להרגיע אותה", מספרת תושבת בשכונה. "אין מה לדבר עם הנערים האלה, היום אם מדברים עלולים לחטוף אגרוף או סכין, אבל העירייה והמשטרה חייבות לפעול, הם משליטים טרור בגינות כבר כשיורד החושך וכל מי שגר ליד פארק בעיר יודע על מה אני מדברת".
מהעירייה נמסר: "עיריית רחובות רואה בחומרה את הנושא ופועלת על מנת להפסיק את התופעה. פקחים סמויים הוצבו ברחובות הצעירה וברחובות החדשה, ותפסו 17 בני נוער שעסקו בשימוש בנפצים. הוריהם הוזמנו למקום וחתמו על התחייבות לפיה במידה וילדיהם ייתפסו פעם נוספת עם נפצים יירשם להם דוח, והנושא גם יועבר לטיפול משטרתי. פקחים סמויים יסיירו בפארקים ברחבי העיר".