פקק הקורונה: כל מי שהגיע אתמול (רביעי) בשעות הערב לאזור הספורטק והסנטרו ברחובות מצא עצמו בפקק ארוך ומייגע. הסיבה: מתחם בדיקות קורונה שהוקם במקום.
תושבי הסביבה ובעלי העסקים דורשים פתרון מיידי - "לא יכול להיות שהעסקים נפגעים בגלל המצב הזה, שישימו לפחות שוטר תנועה, הג'יפים עולים פה על הכיכר".
1 צפייה בגלריה
בדיקת קורונה
בדיקת קורונה
בדיקת קורונה
(צילום: יאיר שגיא)
קראו גם:
מתחם בדיקות הקורונה של רחובות נמצא במתחם של העירייה, בסמוך לספורטק ורמי לוי. עיריית רחובות הקצתה את השטח שהתאים לכך לצורך בדיקות הקורונה באמצעות דרייב אין, מד"א מבצעים בפועל את הבדיקות, ולקופות החולים מוקצים ימים שבהם ניתן לשלוח למתחם נבדקים.
בדיקה העלתה שרבים מהנבדקים מתבקשים להגיע באותן שעות, כאשר אמש (רביעי) היה זה יומן של קופות החולים מאוחדת וכללית. כתוצאה נוצרים עומסי תנועה בלתי נסבלים, ללא כל סיוע או הכוונה של פקח או שוטר.
"זה הגיע למצב מטורף, אוטובוסים לא יכלו לצאת או להיכנס למתחם אגד, היה פקק מיוחננוף ועד מתחם הקורונה, ג'יפים טיפסו על הכיכר והמדרכות. לפחות שיביאו שוטרי תנועה, הדבר הזה פוגע לנו בפרנסה", אומר בעל עסק מהאזור, שמעיד כי זו גם לא הפעם הראשונה.
"זה יקרה לבן אדם פעם או פעמיים והוא יפסיק לבוא לפה, יש פה המון עסקים באזור, אנשים צריכים לשבת בפקקים שעה וחצי באזור כזה? שיעשו סדר", הוא מבקש.
מקופת חולים כללית נמסר בתגובה: ״אכן, מצב העניינים עלה אתמול, יום רביעי, בדיון עם עיריית רחובות בשיתוף מד״א ומאוחדת ונמצא פתרון שהחל מתחילת שבוע הבא תהיה חלוקת שעות מסודרת. פתרון זה אמור למנוע את העומסים. אנו מתנצלים ומקווים להבנה בשל החשיבות הרבה בביצוע הדגימות״.
תגובת קופת החולים מאוחדת תתפרסם כשתתקבל.
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות רחובות