תושבים רבים מרחוב מילר ברחובות מדווחים שהם סובלים מבעיות קליטה בטלפון כמעט בכל הרשתות הסלולריות. עד כדי כך שהרחוב זכה על ידי תושביו לכינוי "איזור הדמדומים".
1 צפייה בגלריה
לא קולטים
לא קולטים
לא קולטים
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
"זה נמשך כבר לא מעט זמן, ואנשים שגרים פה התרגלו לזה", מספרת עמליה, תושבת הרחוב. "יש לנו וייפיי ואנחנו גולשים כרגיל באינטרנט, זאת אומרת שיש לנו וואטסאפ ואנחנו יכולים לדבר דרכו, אבל לטלפון שלנו אי־אפשר להתקשר. אני התרגלתי, וכולם כבר יודעים שכשאני לא זמינה, זה אומר שאני בבית, אז מתקשרים לטלפון הקווי ואני עונה. ממש שנות ה־80. יש פה פועלים שעובדים ברחוב או אנשים שמזדמנים לפה לפעמים, והם לא מאמינים שכשהם נכנסים לרחוב פשוט יש דממת אלחוט. נגמרת הקליטה עד שהם יוצאים מכאן".
"אפילו נהגי המוניות פה סובלים", מספר אילן כהן, תושב האיזור. "הם אומרים לאנשים שהם נכנסים לאיזור בלי קליטה. זה קצת הזוי, כי במשך השנים ניסינו לעבור כמה חברות וזה פשוט לא עבד באף חברה חוץ מ'פרטנר' שאצלם יש קליטה. בשנת 2021 רחוב שלם ברחובות לא יכול לתקשר עם טלפון סלולרי, ואף אחד לא נתן לנו סיבה טובה למה זה קורה".
מפורום החברות הסלולריות נמסר: "לאור שינויי מתאר ובנייה חדשה באזור האנטנה שסיפקה קליטה לתושבי השכונה, נוצרו חסימות בקליטה. החברות פועלות בימים אלה למצוא מיקומים אלטרנטיביים לאנטנות שיאפשרו קליטה מיטבית ובטוחה לתושבי השכונה".